Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Metpetergaathetbeter

en morgen klagen dat de buik pijn doet .....!

Groeten en smakelijk Peter ;)

philippe_007

Zojuist de bestelling van mijn nieuw fototoestel Nikon D3200 gewijzigd (wegens het niet tijdig kunnen leveren) naar een D5200.
Morgen wordt deze thuis geleverd...

Huugooke

#77
Citaat van: philippe_007 op 08 juli 2013, 13:26:16 PM
Zojuist de bestelling van mijn nieuw fototoestel Nikon D3200 gewijzigd (wegens het niet tijdig kunnen leveren) naar een D5200.
Morgen wordt deze thuis geleverd...
In elk geval een verbetering!
http://snapsort.com/compare/Nikon-D3200-vs-Nikon-D5200

maar maak er dan ineens een D7100 van! (serieus!)

http://snapsort.com/compare/Nikon-D5200-vs-Nikon-D7100

philippe_007

Tja, het moet ergens stoppen  he ;-)
100.000 foto's later zal het misschien een 7000 reeks worden  ;D ;D ;D ;D ;D wie weet...

Huugooke

Citaat van: philippe_007 op 08 juli 2013, 21:11:47 PM
Tja, het moet ergens stoppen  he ;-)
100.000 foto's later zal het misschien een 7000 reeks worden  ;D ;D ;D ;D ;D wie weet...
De D7100 is getest tot  150.000 "ontspanningen"!

philippe_007

tja voor een kleine 400€ meer mag het wat beter zijn he  ;D ;D ;D
t'zal toch bij de D5200 blijven, morgen wordt deze geleverd, zojuist een mail gekregen dat pakket verzonden is.

Huugooke

Citaat van: philippe_007 op 08 juli 2013, 21:38:16 PM
tja voor een kleine 400€ meer mag het wat beter zijn he  ;D ;D ;D
t'zal toch bij de D5200 blijven, morgen wordt deze geleverd, zojuist een mail gekregen dat pakket verzonden is.
Goed machientje, ge gaat er ongetwijfeld plezier aan beleven!
Vergeet niet eerst de 534 blz handleiding goed door te lezen! ;D


Havoc

534 blz handleiding... Man toch. Geef mij dan maar een Fuji G690BL. Geen batterij, geen lichtmeter, geen motor, niks. Een lens, een doos met een film in en een hendel om door te draaien. Zaaaaaaaalig. Of een C330.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

philippe_007

Citaat van: Huugooke op 09 juli 2013, 00:35:56 AM
Citaat van: philippe_007 op 08 juli 2013, 21:38:16 PM
tja voor een kleine 400€ meer mag het wat beter zijn he  ;D ;D ;D
t'zal toch bij de D5200 blijven, morgen wordt deze geleverd, zojuist een mail gekregen dat pakket verzonden is.
Goed machientje, ge gaat er ongetwijfeld plezier aan beleven!
Vergeet niet eerst de 534 blz handleiding goed door te lezen! ;D

Het zijn er maar 88, maar om zeker te zijn dat ik alles heb verstaan heb ik de Franse en Engelse versie ook gelezen, en je gelooft het nooit, er stond het zelfde in....  ;D ;D ;D ;D ;D

Huugooke

Citaat van: Havoc op 09 juli 2013, 20:29:44 PM
534 blz handleiding... Man toch. Geef mij dan maar een Fuji G690BL. Geen batterij, geen lichtmeter, geen motor, niks. Een lens, een doos met een film in en een hendel om door te draaien. Zaaaaaaaalig. Of een C330.
Maar allez Johan, zo'n filmpke inrijgen da's toch ook niet simpel!
Omdat blijkbaar zoveel mensen dat te moeilijk vonden hebben ze de camera's sterk vereenvoudigd: met een paar CPU's, RAM, EEPROM, en een paar miljoen andere halfgeleiders!

Havoc

Neen, dat is niet bij elke camera even simpel. Gisteren hebben ze een foto van me genomen toen ik met een RF645 aan het vechten was om er een nieuwe film in te krijgen. En bij die Korelle heeft de eerste ook een tijdje geduurd.

Het ergste nog is dat zonder pc je niks van die foto's kan zien!

Citeerom zeker te zijn dat ik alles heb verstaan heb ik de Franse en Engelse versie ook gelezen, en je gelooft het nooit, er stond het zelfde in....

Gelukzak. Ik ben er zeker van dat dat niet het geval is met alle handleidingen. Meestal lees ik enkel de engelse. Die hebben ze zeker goed nagelezen om geen proces aan hun been te hebben in de US.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Ik zit op dat gebied in het foute topic, maar ik wou toch even kwijt dat ik een grote Markt, waar men Media verkoopt, een diaprojector heb zien staan!

doomslu

Citaat van: Havoc op 09 juli 2013, 21:26:12 PM
Neen, dat is niet bij elke camera even simpel. Gisteren hebben ze een foto van me genomen toen ik met een RF645 aan het vechten was om er een nieuwe film in te krijgen. ...
We zouden graag die foto zien.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Philippe: dat boekske is maar de startershandleiding denk ik. waarschijnlijk zit er een CD in met de hele handleiding op PDF.
anders eens hier gaan kijken:
http://www.nikon.nl/nl_NL/service_support/service_support_main.page?lang=

en het zijn er maar 264 ;D

Havoc

#89
CiteerWe zouden graag die foto zien.

Weet niet meer wie ze genomen heeft. Maar die moet nog eerst ontwikkeld worden, gescand, bewerkt etc. De kans dat ik herkenbaar ben is klein :D

Citeerik wou toch even kwijt dat ik een grote Markt, waar men Media verkoopt, een diaprojector heb zien staan!

Toch voor 6x6 hoop ik?

Heb er even de handleiding voor de Fuji G690BL bijgenomen: 24 pagina's totaal. In 4 talen. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.