Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Digirails : 1000 geschilderde zittende figuren...

Gestart door eve, 25 maart 2013, 17:38:48 PM

eve


Dirky

het zijn wel gedrochten als je het mij vraagt... misschien valt dat in een wagon wel minder op.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirky op 25 maart 2013, 18:28:23 PM
het zijn wel gedrochten als je het mij vraagt... misschien valt dat in een wagon wel minder op.

en dan nog ? Liever  minder in een wagon dan van die figuurtjes van zou wel willen maar kan niet !
Ieder zijn idee erover, dit is alvast het mijne ! ::) :o ;D

Groeten Peter ;)

T03

Die mannekes hebben precies niet veel gedronken, zien er uitgedroogd uit!
Wel budgetvriendelijk uit als je biet te dichtbij kijkt

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

doomslu

In onze hedendaagse rijtuigen, vaak met licht gefumeerd glas, zie je amper het verschil met de dure Preisertjes.
Hier en daar hebben ze misschien wel een likje verf nodig, of wat matte vernis (omdat ze wat glimmen), maar het is een ideale manier om rijtuigen te bevolken, indien het zittende figuurtjes betreft... maar dat is niet geheel duidelijk hier.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Ik heb reizigers van Digirails in mijn Thalys zitten , als je er met je neus gaat tegenhangen zie je idd het verschil , maar vanop afstand zie je idd geen enkel verschil met de dure preiserianen , dus ik overweeg om mij deze set aan te schaffen want er staan hier nog I11en en M6en te wachten op hun passagiers.
Voor op een perron zou ik ze dan weer niet gebruiken.

Hier zie je mijn " mannekes" zitten....




conducteur

Die zijn inderdaad goed voor plaatsen waar je er niet met je neus op zit te kijken. Voor in een trein ideaal dus.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Heb er ook op dat gedacht in 2 i6 C1 rijtuigen zitten en inderdaad, voor in een rijtuig ideaal, maar voor op een perron ben je beter met de Preisertjes af.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

mooi maar wel een stevige prijs.Ze zijn te vinden voor 80 euro inclus verzending.

janieburton

Moet je niet de benen "amputeren" omdat die te lang zijn tegenover de banken.





 

TBCédric

Citaat van: janieburton op 26 maart 2013, 20:31:03 PM
Moet je niet de benen "amputeren" omdat die te lang zijn tegenover de banken.

ja je moet die doen. Als je die benen afknipt vliegen die benen alle kanten uit.
Trouwens, ik lijm mijn mannetjes met een beetje lijm op de zetels, anders vliegen ze er altijd uit.  ;D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ERVIN

Klopt , al mijn Thalys-reizigers zullen moeten blijven zitten  ,want ze hebben geen benen meer en zitten vastgelijmd.  ;)

Jurgen

Lijm is zo definitief. Noch heeft zo'n potje "Hin und Wieder", daarmee zet je alles wel vast, maar nadien kan je je mannetjes nog steeds hergebruiken. Met een beetje lauw water wrijf je de resten van het spul weg en niemand die ziet dat er ooit een mannetje in je rijtuig gezeten heeft.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

 

DelticPower

De figuurtjes kun je best met fotolijm vastzetten. Deze is altijd weer te verwijderen. Wordt een beetje rubberachtig.
Groeten Jan