Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 124

Gestart door argilla, 23 maart 2013, 08:55:32 AM

doomslu

Citaat van: philippe_007 op 25 maart 2013, 10:50:17 AM
Heb even door MSM124 gefietst,
Zo te zien staat er nog niets in over de volgende "minibaantjes wedstrijd" ?
Is er al meer info ter beschikking ?
In MSM 125 wordt de start gegeven.
We zijn achter de schermen druk bezig om de laatste hand te leggen aan de regels.
Even geduld dus.
Er komen wat bijsturingen, geen echt radicale wijzigingen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Ik hoop het, ben nl al begonnen met mijn module te maken en de sporen te leggen ;-) Je kan nooit in tijds beginnen, oktober 2014 zal er snel zijn.

Herwig

Heren,

Is 't nu    Argi LL a   dan wel     Argi L A     of wat dan ook en is deze alias afgeleid van argilliet ( kleilei of schalie...) ?
't Zou wellicht makkelijker wezen als de heren & dames zich, simpelweg, van bijvoorbeeld Franske dan wel Joske of Marieke, of van zoiets eenvoudigs als hun bloedeigen voornaam zouden bedienen, misschien?

En als onze sportieve postbode ( 'n zij) niet wordt gestoord door noordpoolse weerstoestanden, zal het 124ste exemplaar wel goed-en-wel, plus welkom,  in onze lezershanden terechtkomen, zeker?  Zoals trouwens de 123 voorgaande magazines. Daar hoeft toch niemand, behoudens de MSM-redactiemedewerkers zelf, zich zenuwachtig om te maken, me dunkt... .  Bij toch gebrek aan geduld, gewoon terug beginnen lezen bij nummer 50 of zo, bijvoorbeeld... .
Groeten,
Herwig.   


doomslu

Citaat van: Herwig op 26 maart 2013, 14:31:13 PM
Heren,

Is 't nu    Argi LL a   dan wel     Argi L A     ...
;)  :D

Herwig, er zitten hier diverse Eric's, Guy's, Luc'en etc, dus is het logisch dat de nicknaam is uitgevonden.  ;)
We weten wel wie er achter zit hoor.

Voor de redactie is het wel leuk dat de lezers naar het nieuwe nummer uitkijken, en we horen bovendien ook graag wat men er van denkt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Op tijd of niet op tijd, als 'm (of ze) het maar niet weer durft te plooien! De brievenbus is breed genoeg.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Herwig op 26 maart 2013, 14:31:13 PMZoals trouwens de 123 voorgaande

eigenlijk 124 ; er bestaat een nr Nul (vrij dun smaakmakertje ) = dus dat en die 123 zijn er eigenlijk ook 124 !

Groeten Peter ;)

Herwig

Heren,

Oei, Doomslu(c), dat is pas snel gereageerd:   u toch ook niet  (zoals ondergetekende....) met juffrouw-griep aan de keukentafel gekluisterd?

....."uitkijken naar MSM"...:           'tuurlijk, 'tuurlijk:  maar d'r is wel nieuwsgierigheid en nieuwsgierigheid.. .  'k Ga toch  niet   met een driedubbel geisoleerde slaapzak drie nachten onder m'n brievenbus overnachten & wachten, zulle... .

'k Heb wél daarstraks gebladerd in het digitaal MSM-inkijkexemplaar 124:  't ziet er alleszins boeiend & gevarieerd uit.... . En die Nederlanders (Zeelanders?) (voorpagina nr. 124) waren in 't verleden     "best bekwaam"  ... .

Over die     "Nic(k)-Nac(k)"-namen:   ik begrijp, ik versta, maar ik geef toch een beetje de voorkeur aan bijvoorbeeld    "Jan 1  Van Gent"    of     "Karel 5  De Kleine"    in plaats van   "Koekeloerepoezewoefke"    of iets van die strekking... .
Als 't maar    leutig & lollig    blijft, inderdaad.

Allerbeste en welgemeende groeten,
Herwig                          "Van der Laan of Van der Lochtberg of  Van der Lastpost of Van der Laatmaarzitten"   !

(P.S.:  MSM nr.  0,0   is tevens is m'n bezit, ja.)

philippe_007

MSM124 zal vermoedelijk juist telaat in de bus vallen voor het verlof.... Dat wordt dus een week extra wachten om deze te lezen  :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 26 maart 2013, 18:41:42 PM
MSM124 zal vermoedelijk juist telaat in de bus vallen voor het verlof.... Dat wordt dus een week extra wachten om deze te lezen  :( :( :( :( :( :( :( :( :(

misschien moet je gewoon wat later op verlof gaan Philippe, trouwens leuk van je nog eens gezien te hebben !

Groeten Peter ;)

Johnnytrein

Philippe, Ga jij nu weeral in verlof manmanman .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

philippe_007

Tja, verlof is gemaakt om op te nemen en op reis te gaan.... Als ik geluk heb dan valt er weer toevallig iets uit de lucht dat te maken heeft met ons hobby  ;D
Zo ben ik eens toevallig in Hamburg beland en heeft min vrouw mij een lange tijd niet meer gevonden ;-)

@peter, inderdaad leuk elkaar nog eens te zien...

Peter

Zat vanmorgen al in de bus hier in Hoboken. Even doorgebladert en hij ziet er heel interessant uit met oa. uitgebreid artikel over de 44 van Olaerts.
En nog een gelukje :D :D :D
Dit is mijn eerste gratis nummer van het gewonnen jaarabonement.
Bedankt MSM
Met vriendelijke groeten
Peter

philippe_007

MSM 124 juist ontvangen,
jiha we kunnen weer lezen

Metpetergaathetbeter

je kunt op tijd op verlof vertrekken Philippe, kreeg hem ook vandaag, volgens mij heeft Luc(doomslu) hem hier zelf in de brievenbus komen steken !  ;D

Groeten Peter ;)

argilla

Vandaag ontvangen  8)
Wat opvalt is het artikel van Marcel Ackle. Dit artikel staat ook in de MIBA spezial 95. Wat nog maar eens bewijst dat ons lijfblad zeer zeker naast de grootte oplagen in het buitenland mag staan en vergeleken mag worden.
Proficiat Luc en de redactie. :)
Wij kunnen beginnen aan het grondig doorlezen van alle artikels,  zal bed literatuur worden.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15