Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Martin Welberg

Lol, ben niet minder normaal dan jij  ;)

Voor hun die een voorproefje hebben gezien in Leuven en benieuwd zijn naar de volledige baan, op dit moment wordt ie klaar gestoomd voor deelname aan Eurospoor 2014....

Herwig

Uw Mara -"voorproefje"  te Leuven was best veelbelovend.
Onafgewerkte bomen rechterzijde:  interessant want instructief.

Martin Welberg

Die heb ik idd om die reden laten staan, je staat niet voor niets in de stand van een klant..

Sattrickske

Citaat van: Herwig op 21 oktober 2014, 14:26:21 PM
Uw Mara -"voorproefje"  te Leuven was best veelbelovend.
Onafgewerkte bomen rechterzijde:  interessant want instructief.
Sluit ik me volledig bij aan en ik zou zelfs meer zeggen...  Mara Harbor ziet er in het echt nog veel mooier uit dan op de foto.  Mooi werk!


sdz1976

En tis niet alleen nen zeer begenadigt modelbouwer , maar ook nog nen zeer sympathieke gast. Een die me precies wist te vertellen welk wagentype met welke motorinhoud die je nodig had, om er de zetels uit te halen voor je rotsen te maken.
Bouwjaar speelde geen rol ;D
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


ceuleer

Vandaag Mara Harbor in't echt gezien op Eurospoor.  8) 8)
Geweldige baan, al die houten latjes, indrukwekkend. :)
En een toffe kerel, die Martin.
Ik kijk al uit naar je volgende project.  ;)

grz,
Gunter

Martin Welberg

Thanks Gunter !!

Na 3 weken baantje inpakken en uitpakken, al was het naar Leuven maar 2 modules, ben ik blij da'k weer wat kan gaan bouwen. Tunnel module ingepakt laten staan, die kan er voor het eerst wel mee door. De draaischijf bak erbij gezet en nu maar eens langzaam wat groen details gaan aanbrengen, en de verdere details uiteraard....










Michael

En hop Martin is weer van start! Tof.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

 ;D

En het was me nog niet groen genoeg...lekker aan het plakken met eigen merk pollen, struiken en stukkies mat, makkelijk als je ze zo uit je voorraad kunt trekken....de kleine Preiser moet nog wat meer geschilderd worden.....












sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Sattrickske

Kijk zie dat is nou de beste reclame die je kan je hebben voor je eigen producten.  Van sommige foto's zou je zeggen dat het echt is.  Echt mooi gedaan!


Martin Welberg

Langzaam cm voor cm gaat het vooruit. Ondanks het graskanon vind ik het op deze wijze subtieler en minder rommelig werken. Gebruik van de de grasmaster is leuk als je een kale baan hebt..