Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Martin Welberg

Thanks Jean !

Naast het grainen and stainen, stainen and grainen heb ik vandaag maar 's een eerste laag water geschilderd.Wel nog effe een kleine 150 paaltjes zagen en uiteraard grainen en stainen maar dat laat ik effe voor laters....
Wel een begin gemaakt met de pandjes op de modules, wat mockups zwart gespoten en een begin gemaakt met het bekleden van de wanden...





dat was het voor deze erg relaxte zondag, moet nog wel verzinnen wat er zoal in gaat komen aan industrietjes oid......

Martin Welberg

Tussen het spuiten van een paar deuren door het water van een tweede laag kleur voorzien, geen plaatjes. Daarna verder met de grote warehouses..


Stedahult

Je hebt weer niet stil gezeten, grasboy.
Mvh. Steef


Stedahult

Heb hem even in de favorieten gezet...
Kan ik terug kijken hoeveel tijd er nog is...  :)
Mvh. Steef

Kautenbach

hup hup hup. dat rooie doet et wel mooi met dat wit/blauwe, waar komen die 500 paaltjes nou op aangehaakt?

Martin Welberg

Onderzijde van de eerste foto in de topic...

Vanavond het derde geveltje effe bekleed, kijken of de kleurcombinaties zo worden als ik in gedachten had...





vind het wel wat hebben, heeft nog wel wat meer weathering nodig...

GVL

Tof warehouse, Martin.

Martin Welberg

Thnx Gino !

Beetje aan het werk geweest met de warehouses, alle wandjes bekleed, inclusief de achterwanden. Handgeschildert reclameding en het begin van een trapje naar de eerste etage...




Martin Welberg


Dakkie op R.B. Scott, stukkie karton, beetje basswood als windveer en dakleer van masking tape..



kwassie met zwarte, witte and burnt umber acrylverf..



andere hoek..


Martin Welberg

Zo een paar luie paasdagen, slechts een klein beetje werk gedaan. Alle gebouwtjes in elkaar geplakt. Reclame op  D. Abbott Slate Co. in illustrator voor elkaar gemaakt.  Niet met het handje geschilderd dit keer maar geprint op een stukkie erg dun papier. En een begin gemaakt met de leisteen shingles..gemaakt uit kleine stukkies Canson MIteintes pastelpapier op maat gesneden naar een schaal 20x12 leisteen shingle..






Michael

Blijven plakken Martin. :D :D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


Martin Welberg

Avond doorgebracht met het leggen van leisteen shingles, lekkere therapeutische bezigheid als je ze stuk voor stuk doet....



voorzijde bijna gedaan..

Gerolf

Prachtig effect, die on-regelmaat in de shingles  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw