Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Gerolf

Alweer mooie foto's  8)
Maar: ik zou toch iets doen met de stammen van die berken: ze lijken me nu te "glad"  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DFS

toffe sfeer wel, zelfs zonder achtergrond


Martin Welberg

Zo meer groen en een schuttinkje. Ook effe Helicon focus uitproberen..






Michiel

Uitzonderlijk prachtige baan en modellen, maar merkwaardige foto's met vreemde troebele gebieden midden in het diepteveld. Op de tweede foto is het echt heel duidelijk te zien. Is dat het helicon-focus effect?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Martin Welberg

Denk dat ik wat vergeten ben, foute instelling oid. Helicon focus stacked je foto's tot een algeheel scherp beeld in je DOF.

Martin Welberg

Met nog iets minder dan 5 weken naar de Expo iets meer aankleding...






Pierre

Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

met je wagon te zien staan had ik een posting gezien op FB,ik weet niet of interesse is ? http://www.forhappyhome.com/verlaten-treinstation-wonen-1/

Martin Welberg

Met wat berkjes klaar, tijd om te planten....













Tijd om wat gebouwen verder aan te pakken, details en ander spul te plaatsen.

Michiel

Prachtige berken! Recept is eenvoudig, maar deze kok krijgt ze zo nooit gebakken. Schitterend!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Groet Pierre.


Martin Welberg

Dank u!! Oefening baart kunst Michiel.

Tussendoor een paar uurtjes smeren met verf, olie en enamel washes. Draaischijf wat meer versmeren. En laag op laag water..met acryl spul van Ammo by Mig..













Denk dat de Forney ook nog wel wat smeer mag hebben



Water pasta van Ammo

evan

Hey die put van de draaischijf is echt wel tof geworden!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.