Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

ABO nummering

Gestart door argilla, 31 januari 2013, 11:02:37 AM

argilla

aan de admins,

zo het niet mogelijk zijn om het abo nummering toe te voegen of zelf toe te voegen bij het profiel ? waarom ? bij de bestelling voor de verzamel maps krijg je korting. Nu het abo nummer staat om de omslag en...jawel hoor als je hem nodig hebt ligt die al bij het oud papier of is gewoon in stukken. Daarom een vakje met de abo nummering in het profiel. Heb je het nodig even klikken en hop. Kan je in passant nog eens lezen en mailen misschien .

Nog een vraagje ; betreft de overschrijving . Hier wordt nog  het oud nummer gegeven terwijl de banken een IBAN code aanhouden. Het is zelf zo dat ING per PC overschrijving het "absoluut" nodig is voor deze code te gebruiken of het aanvaard de overschrijving gewoon weg niet. Maar dat zal wel van bank tot bank afhangen veronderstel ik ??

gewoon een vraagje om de service nog beter te maken  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Ik koop mijn verzamelmappen op de diverse beurzen waas MSM te vinden is. Gewoon vermelden dat ik abonnee ben is al genoeg, ik heb nog nooit een nummer moeten doorgeven. Op deze manier spaar je ook de verzendkosten uit.
Hoe dit met overschrijving werkt weet ik niet.


IBAN en BIC zouden wel gemakkelijk zijn. Maar tot het zover is kan je altijd naar www.ibanbic.be surfen en kan je zelf de IBAN en BIC laten berekenen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Klaas Zondervan

Citaat van: argilla op 31 januari 2013, 11:02:37 AM
zo het niet mogelijk zijn om het abo nummering toe te voegen of zelf toe te voegen bij het profiel ?
Kan je altijd zelf doen. Zet het in je handtekening of in je persoonlijke tekst. Dan staat het altijd voor je neus als je naar een bericht van jezelf kijkt.

Gerolf

Er een aparte ruimte voor voorzien in de profielgegevens vind ik ook wat overdreven.
Waarom? Wie heeft er wat aan, behalve de eigenaar van de account? Wie wil/moet/kan iets hebben aan jouw nummer?
Misschien gewoon je abo-nr ergens op een post-it in de buurt van je PC schrijven?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

ik zal nog eens een voorstel doen zenne voor beter service. :( Doet een mens al eens een inspanning.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Komaan, Marc, neem dat toch niet zo persoonlijk  ;)
Stel dat er straks iemand vraagt naar
- een profielvakje waar hij het catalogusnummer van zijn nieuwste aanwinst in kan zetten,
- of het telefoonnummer van zijn favoriete winkel
- of ... ?
Je abo-nummer is iets persoonlijks, dat je blijkbaar zelfs niet nodig hebt om een verzamelmap te bestellen
Eén keer het papier bij je MSM niet onmiddellijk weggooien, en klaar  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw