Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Onze website www.modelspoormagazine.com

Gestart door doomslu, 20 januari 2013, 14:37:42 PM

doomslu

De kernreactie van Modelspoormagazine is een enthousiast, doch beperkt team dat naast de normale dagtaak ook nog een maandblad probeert in elkaar te knutselen. Ideeën zijn er genoeg, doch de mankracht ontbreekt soms. De inzet van allerlei losse medewerkers/redacteuren is door ons ten zeerste geapprecieerd.

Onze website nemen we er ook nog eens graag bij, als daar wat tijd voor is.

Het is voor mij dan ook met veel plezier dat ik kan aankondigen dat we dank zij enkele vrijwilligers onze service op de website hebben kunnen uitbreiden.  :D

Naast Patrick Tassignon (dgrr57), die al enkele jaren voor ons de index-pagina verzorgt is ons online-team versterkt met Erik Verleysen (eve op het forum), die voor ons de nieuwsrubriek nieuw leven heeft ingeblazen en Jean Devel (Steam.N op het forum) die al een tijdje de index up-to-date houdt en die nu de pagina's en de Excel-file (die kan gedownload worden) in een nieuw jasje gestopt heeft.

Een dikke merci aan al deze mannen.  :-*

Tips en suggesties zijn zoals steeds welkom...


www.modelspoormagazine.com the place to be... ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Patrick, Erik en Jean, ook van mij een dikke merci om jullie zo vrijblijvend in te zetten voor ons. Super formidabel!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Jurgen

Dan gaan we de site nog een keertje volledig uitpluizen hé.
Bedankt voor jullie inzet!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

marc goovaerts

Een massa werk achter de schermen waar menigeen zich niet van bewust is.

Bedankt aan al die mensen, het wordt wel degelijk geapprecieerd !

Gerolf

Weer een grote vooruitgang, dankzij een groep enthousiaste medewerkers. Bedankt  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke

Respect!
Ik hoop alleen dat het team geen kritieke massa vormt! (Een moeilijke, ik weet het)

Kautenbach

harstikke goed, en om meerdere redenen, kan luc misschien ook ietsie pietse vaker achter de modelbouwtagefl kruipen ipv achter de computer, merci, forum blijft een maxchtig mooi medium dat erg verslavend werkt! ;D ;D ;D ;D

PietB


Peter

Super dat er vrijwilligers zijn die deze taken op zich willen nemen.
Het kan het forum enkel ten goede komen.
Proficiat aan allen
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Aan allen veel succes !

@Steam.N Jean op naar 42 dagen online ! 8) ;D

Groeten Peter ;)

eve

Citaat van: Huugooke op 20 januari 2013, 15:46:45 PM
Respect!
Ik hoop alleen dat het team geen kritieke massa vormt! (Een moeilijke, ik weet het)

Toch niet  8)

Erik

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

janjozef

die mogen inderdaad ook eens in het zonnetje staan

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem