Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

record

Gestart door Huugooke, 20 januari 2013, 10:57:38 AM

Huugooke

Gisteren een record aantal forumbezoekers (140). Wat zou daar de reden van kunnen geweest zijn? Slecht weer?
Het was nochtans autosalon en bouwsalon.
Het zal waarschijnlijk die hoogst interessante poll geweest zijn over het al dan niet elektronisch beschikbaar stellen van MSM. ;)
Waarvoor nog steeds kan gestemd worden trouwens ;D

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?action=stats

Leuke pagina, had ik nog nooit bekeken.
Jean (Steam_N) is blijkbaar met ruime voorsprong het meest online  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke

Ook die man/vrouw verhouding is een intrigerend gegeven ???

Steam.N

@Gerolf:  tja, niet moeilijk:  mijn laptop blijft 's nachts altijd op, en ik vergeet meestal uit te loggen :-)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Allé, 'k sta in de top 10 van "posters".  :o

Ik moet zeggen dat ik vaak online ben, maar aan 21 dagen online kom ik bijlange toch niet hoor!  :o ???
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Geert

Vandaag weer een record ?

Het zijn toch allemaal geen overlopers  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

dani

Meeste online vandaag: 447. Meeste online ooit: 447 (Vandaag om 13:43:15)

van 140 naar 447 in 4 maand....    IK heb al mijn fans meegebracht :-) :-) :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Dani, ik gun het je met harte, maar zou dit geen software foutje kunnen zijn?  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

#9
Citaat van: dani op 15 mei 2013, 17:11:02 PM
Meeste online vandaag: 447. Meeste online ooit: 447 (Vandaag om 13:43:15)

van 140 naar 447 in 4 maand....    IK heb al mijn fans meegebracht :-) :-) :-) :-)

dani,

Gaan we een beetjes naast onze schoenen beginnen lopen ? ;D

Misschien hebben ze van 3rail forum hier zitten kijken wat erop hun forum(toegevoegd) nu niet meer te zien of te horen is !

Groeten Peter ;)

dani

schoenen ?  die draag ik niet meer hoor Peterke :-) :-)
Schoenen kosten geld, geld spendeer ik aan treinen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: Steam.N op 15 mei 2013, 17:53:02 PM
Dani, ik gun het je met harte, maar zou dit geen software foutje kunnen zijn?  ;)
Ik vrees het ook , ja ....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

valt er nergens te vinden hoeveel mensen er dagelijks en op hetzelfde moment online zijn (teruggaand in de tijd)

Groeten Peter ;)

Geert

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 mei 2013, 18:22:28 PM
valt er nergens te vinden hoeveel mensen er dagelijks en op hetzelfde moment online zijn (teruggaand in de tijd)

Groeten Peter ;)

De link naar deze statistieken staat bij de 3de reactie in dit topic...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

Geert,
bedankt , die had ik wel gevonden, maar ik had de maanden niet aangeklikt, inderdaad is te vinden, maar als je kijkt moet het misschien(bijna zeker) wel om een vergissing gaan, of heel Nederland moet hier opeens online geweest hebben !

Groeten Peter ;)