Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Model 2012

Gestart door Peter, 07 januari 2013, 11:05:39 AM

Peter

Is dit draadje in de vergeethoek geraakt?
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Goed dat je mij er doet aan denken, ik was bijna vergeten om te stemmen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 07 januari 2013, 12:03:57 PM
Goed dat je mij er doet aan denken, ik was bijna vergeten om te stemmen!
En jij niet alleen.

Er zijn op dit ogenblik nog maar weinig stemmers.
Vreemd als je bedenkt dat iedereen altijd direct een mening heeft, maar als je er naar vraagt...
Nochtans is het maar een paar klikken, terwijl je vroeger nog een brief moest versturen.  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Ik vind het vrij ambetant dat je op elke rubriek moet stemmen, en er verplicht 3 per categorie moet kiezen. Als je nu wilt dat loc x de prijs mag winnen, maar verder niet echt een voorkeur hebt, dan zou je dat toch blanco moeten kunnen laten? Of bv bij de rijtuigen is er geen enkele die mij interesseert... Toch moet je dat invullen?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Citaat van: conducteur op 09 januari 2013, 22:32:01 PM
Ik vind het vrij ambetant dat je op elke rubriek moet stemmen, en er verplicht 3 per categorie moet kiezen. Als je nu wilt dat loc x de prijs mag winnen, maar verder niet echt een voorkeur hebt, dan zou je dat toch blanco moeten kunnen laten? Of bv bij de rijtuigen is er geen enkele die mij interesseert... Toch moet je dat invullen?
Klopt, ik wil dat je zweet bij het invullen.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mnieuwlaet

Ik heb redelijk bliksemsnel gestemd toen ik mijn prachtige magzine had ontvangen ;D

Ik had ook niet direct op alles een antwoord maar de magzinenummers staan erbij, een reden te meer om ze nog eens allemaal te bekijken.

Jurgen

Citaat van: mnieuwlaet op 09 januari 2013, 22:47:23 PM
Ik had ook niet direct op alles een antwoord maar de magzinenummers staan erbij, een reden te meer om ze nog eens allemaal te bekijken.


Dat heb ik niet gedaan, op goed geluk de namen bekeken van de baantjes en op die manier voor de geest proberen te halen. Daarna gewoon aanvinken en stemmen!
En ik had eigenlijk geen zin om al die nummers opnieuw te gaan zoeken om de foto's te bekijken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PietB

Heren mis ik iets?
Waar kan er gestemd worden, of moet je abonnee zijn op het magazine?

grt Piet.

dgrr57

Citaat van: bossie op 09 januari 2013, 23:15:07 PM
Heren mis ik iets?
Waar kan er gestemd worden, of moet je abonnee zijn op het magazine?

grt Piet.
HIER al gekeken ?

PietB

Hoi Patrick, bedankt voor de link.
Ik heb ook gestemd.

grt Piet.

ToThePoint

A ja just, goed dat men me eraan herinnert.
Zal ook eens kiezen seh.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Peter

Als ik iets in gang steek, moet ik het zelf ook doen, hé
Mijn keuze is dus verstuurd
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Citaat van: doomslu op 09 januari 2013, 22:40:49 PM
Citaat van: conducteur op 09 januari 2013, 22:32:01 PM
Ik vind het vrij ambetant dat je op elke rubriek moet stemmen, en er verplicht 3 per categorie moet kiezen. Als je nu wilt dat loc x de prijs mag winnen, maar verder niet echt een voorkeur hebt, dan zou je dat toch blanco moeten kunnen laten? Of bv bij de rijtuigen is er geen enkele die mij interesseert... Toch moet je dat invullen?
Klopt, ik wil dat je zweet bij het invullen.  ;D
Dan gaan we eerst een kladje invullen en de nodige naslagwerken raadplegen, dan een paar nachtjes slapen over mijn keuzes en als ik het dan niet vergeet het on-line formulier invullen.
Kan dat nog binnen de gestelde stemtermijnen?  :) ;) :D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Doornroosje

Hmmm, van de opgelijste dingen kan ik mij niets, maar dan ook echt niets van voorstellen waarover het gaat.