Kopbrekers

Gestart door svvander, 03 januari 2006, 15:47:12 PM

svvander

Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat je daarom de goede raad van de modelspoorcollegae op mijn thread niet mag lezen he.[;)]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

boke

Dat zal ik zeker doen, Sven!


ERVIN

Wel wel,ne nieuwe papa in sp?,ge hebt dus niet alleen aan uw zolderke aan het werken geweest,all?? kameraad nen dikke proficiat,en zie nu maar dat ge uwe zolder afkrijgt tegen dat de nieuwe spruit er is,dan kan je de baby pap geven terwijl je de treintjes laat rijden,dat heb ik toen ook gedaan,mijn vrouwtje is geen enkele keer s'nacht moeten opstaan,als mijn dochtertje huilde sprong ik uit mijn bed,maakte de pap warm en trokken we met ons tweetjes naar de zolder,terwijl zij haar papje dronk liet ik mijn treintjes rijden,t'ja,het waren zalige tijden.[:I]

tufken

Erwin, je kan dat regelmatig eens overdoen, dan blijft je plezier.

Ne goeien belg moet minstens 3 kinderen hebben zeggen ze
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


ERVIN

Nee nee Tufken,??ntje is meer dan genoeg,daar heb ik mijn handen meer dan vol mee.
Het is vakantie en dat betekent dat ze de hele dag thuis is,gisterenavond heb ik weer enkele preiser-figuurtjes gevonden die niet meer op hun plaats stonden,de deur van mijn zoldertje gaat vanaf vandaag op slot als de papa werken is.

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Nee nee Tufken,??ntje is meer dan genoeg,daar heb ik mijn handen meer dan vol mee.
Het is vakantie en dat betekent dat ze de hele dag thuis is,gisterenavond heb ik weer enkele preiser-figuurtjes gevonden die niet meer op hun plaats stonden,de deur van mijn zoldertje gaat vanaf vandaag op slot als de papa werken is.



Big Brother ERVIN is watching his Preiser-people [:D]

ERVIN

@Nonkelronnie,[:D][:D]

Als er ??n preiser-figuurtje op zijn rug ligt dan zal je dat niet zo snel zien,maar het waren er gisteren enkele tientallen,en als je dan vraagt aan de deugniet of zij dat gedaan heeft,nee dat heeft ze niet gedaan,ach ja,kinderen h?.
Zolang er maar gene loc op zijn zij ligt,want dan is den Ervin wel boos hoor.[}:)]

just4fun

citaat:
Geplaatst door tufken

Ne goeien belg moet minstens 3 kinderen hebben zeggen ze


Ook van mij proficiat, Sven! Op naar die 3, net zoals ik. E?n is geen, en 3 is niet zoveel meer werk dan die ene (Ervin [;)]).
Dat ik daardoor een goede belg zou zijn, wist ik niet.
Groeten,
Paul

DelticPower

citaat:
Geplaatst door tufken

Ne goeien belg moet minstens 3 kinderen hebben zeggen ze


Ik als hollander ga meer voor de olympische gedachte:
er aan meedoen is belangrijker dan het resultaat.[:D][:D]

Groeten van Jan

svvander

Citaat van: just4fun op 11 augustus 2006, 13:18:27 PM
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">citaat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Geplaatst door tufken</i>

Ne goeien belg moet minstens 3 kinderen hebben zeggen ze
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Ook van mij proficiat, Sven! Op naar die 3, net zoals ik. E?n is geen, en 3 is niet zoveel meer werk dan die ene (Ervin [;)]).
Dat ik daardoor een goede belg zou zijn, wist ik niet.
Groeten,
Paul

Grappig, als ik nu zoveel jaren later deze draadjes terug bekijk. Ondertussen zijn het er 3, de oudste is al 12 (wat gaat de tijd toch snel!), de 2de 10 en de jongste (zoon die het virus nu ook te pakken heeft), 9. Het huis waar deze plannen voor gemaakt waren is ondertussen verkocht (veel te klein geworden  ;D ), de treinen en sporen zijn toen ook vertrokken. Ik heb er al heel veel spijt van gehad.
Maar, zeg nooit, nooit; gisteren op de beurs in Woluwe terug een 59 aangekocht en de baan die ik in gedacht had (maar dan iets eenvoudiger), zal er misschien dan toch nog komen. De zolderruimte hier is veel te warm (misschien isoleer ik ze zelf wel op termijn en dan kan ik terug aan de slag op groter formaat. Momenteel is het 1m20 op 1m50. Voldoende om heel veel uren speelplezier met de kinderen te beleven.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN

Amaai Sven , wat gaat het allemaal snel , toen ik mijn laatste post hier schreef was mijn dochter 4 jaar oud , ondertussen is zij al een flinke dame van 17 jaar. maar dat betekent dat ik ook 13 jaar ouder ben geworden , man man toch....  :-X

loebaske


Het leven gaat idd snel...

eve

Jaja, binnenkort komen er "vriendjes" aan huis om naar de spoorbaan van papa te komen kijken...

Erik.

svvander

Citaat van: eve op 22 april 2019, 20:46:00 PM
Jaja, binnenkort komen er "vriendjes" aan huis om naar de spoorbaan van papa te komen kijken...

Erik.

Die stonden er gisteren al... geloof me gerust, ze stuurden al via hun smartphone: "Welke trein moet nu rijden? De 59 (groene) of de V100 Rode?".
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

Zolder geïsoleerd en nu de wanden aan het afwerken. ff geen zin, dus terug ff dromen. Plannetjes maken als het ware. Deel 1 (ik ga het wand rechts noemen), is een rangeerstation met laadterminal. Lengte +/- 2m, breedte, 1m.

Dit zou de indeling worden gezien van de zoldertrap:


Dit is het dus aan de rechterkant:
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be