Een kijkje achter de schermen: Depot Val-Rikard

Gestart door Val-Rikard, 02 januari 2013, 08:42:21 AM

Val-Rikard

Sfeerbeeld van het watertorentje nabij het depot van Val-Rikard. Als voorbeeld stond de watertoren van Treignes model.  ;)


gardevil

Citaat van: Val-Rikard op 14 januari 2013, 21:18:59 PM
Sfeerbeeld van het watertorentje nabij het depot van Val-Rikard. Als voorbeeld stond de watertoren van Treignes model.  ;)



WAW !!!! Net echt. genomen tijdens een verlof in de Ardennen?  ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steven123

Mooie foto!  inderdaad een tof sfeertje  8)
Ik ben deze zomer nog in het spoor-museum van Treignes geweest, heb echter niet op de toren gelet jammergenoeg  :-X
Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Steam.N

Rik een prachtig beeld !
Zeer knappe schildering ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Prachtige foto, inderdaad.
Je tinten zijn perfect  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

haradigi

Hi

Toevallig hier, dit draadje, gevonden.
Hopelijk gebeurt er hier nog meer dus ik blijf dit volgen

groet
Harald

Snobby Crash


tonycabus

Hier ben ik nog een keer, al zit ik tegenwoordig vaker achter de schermen dan ervoor. Ik wilde toch even kwijt dat ik kweel (of toch "kwijlde"?) bij het zien van de foto's van Rik. Chapeau!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

MickeyMouse

Citaat van: tonycabus op 09 september 2014, 17:19:58 PM
Hier ben ik nog een keer, al zit ik tegenwoordig vaker achter de schermen dan ervoor. Ik wilde toch even kwijt dat ik kweel (of toch "kwijlde"?) bij het zien van de foto's van Rik. Chapeau!!
Kijk kijk, wie we daar hebben... ;) ;)

Snobby Crash

Gisteren te Oostende Rik zijn "waar kunstwerk" in het echt gezien,
en mijn mond viel open van verbazing !
Ongelooflijk prachtig gemaakt !

Ook de treinbewegingen zijn enorm realistisch en passen perfect !

TOP TOP TOP !!!

Geert

mvdr1

Hallo

Heb er gisteren met een hele vriendelijke man (met zijn charmante echtgenote) mijn nieuwste aankoop (Olaerts 53 DC met Sound) laten testen en proefrijden.
Inderdaad een fantastische realisatie op amper 0,9 m² met enorm veel mooie en interessante rangeer mogelijkheden.
Je moet maar voldoende fantasie hebben en er op komen om zo'n draaischijf met 2 verdiepingen te bouwen.
En hoed af voor de ongelooflijke detaillering. Een echte topper !!!
Hier past echt het gezegde: KLEIN MAAR FIJN ...

Mvg

Marc uit St Andries/Brugge

:P
SNCB-SBB fan