Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 121

Gestart door doomslu, 23 december 2012, 18:43:04 PM

conducteur

Citaat van: Kris op 31 december 2012, 11:07:44 AM
Hallo,
Hier in West-Vlaanderen nog niets , net de postbode zien voorbijkomen zonder boekje
Hier ook W-Vl, en nog niets...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

thor

vandaag toegekomen per post, prima nummer !
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

mivc057

Zal zijn zoals ik reeds zei; voor volgend jaar  :-\

doomslu

Citaat van: eric op 31 december 2012, 11:05:14 AM
MSM 121 zat vandaag in de bus.
Mooi verslag van de Z21.
Oef, eindelijk iemand die 'm kreeg...  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Hier nog iemand, net in de bus gevallen en al bijna uit ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

SuSke

@doomslu: kan je ook gerust stellen, hier is hij ook in de bus gestopt door de postbode.
B-post werkt dus nog steeds  :) ;) :D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Na dit derde positieve bericht ben ik stikjaloers naar de brievenbus gestapt:
en verdraaid: de postbode is langsgekomen, EN MSM 121 ligt er ook.   JOEPIE !
Orgelpunt op een tof MSM jaar !!!

Dank je Luc en companie !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ronny-vdv

Hier helaas nog niets  :(
En ze spreken dat de postbodes deeltijds mogen gaan werken van hun 54 jaar en met behoud van 85% van hun loon  :-[
Ik zou eerst maken dat ze hun werk eens ordentelijk uitvoeren vooraleer ze van zo'n faciliteiten kunnen genieten !!!
Hopelijk komt er een privéspeler op de markt die beter werkt dan de post.

Dus, doomslu, blijkbaar kunnen niet alle abonnees op tijd beleverd worden, desondanks de moeite van MSM.
Ik weet niet ik of ik volgend jaar nog een abonnement neem. Ligt altijd vlugger bij de handelaar dan bij mij thuis.
Mvg,

ronny-vdv

Johnnytrein

Hier is em ook aangearriveerd.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Paulogic

Aangekomen en even doorbladerd. Weer veel leesvoer maar het zal voor 2013 zijn.
Nu ben ik de brave baas in huis die stofzuigt, dweilt, stof afneemt, ruiten kuis, bestek en servies klaar stoomt en...
braaf wacht tot mevrouw goesting heeft om van haar werk naar huis te komen. ;D ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

Johnnytrein

Paul, Nu ge toch bezig bent hier is nog ne strijk van 14 dagen en nen afwas van een maand, dus ik zou zeggen kom maar af he.  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

conducteur

... En Paul, wat maak je klaar? Frieten met mayonnaise en een frikandel?  >:(
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Rochevalien

Citaat van: liefhebber op 29 december 2012, 15:59:38 PM
Las in het voorwoord dat er een nieuwe locatie word gezocht voor de beurs.
Ik stel voor dat jullie het houden in Gent.
de reden daarvoor is, dat wij hier in Oost-Vlaanderen op gebied van modeltreinen en modelbouw, verschrikkelijk op onze honger blijven zitten, En dan bedoel ik ook zuid Oost-Vlaanderen.Alles speelt hem zo een beetje af in en rond Antwerpen.
Het is hier dichter naar Goes te rijden dan naar Mechelen.

Daarom zou het interessant zijn hier in de streek iets gebeurd.
We hebben zelf niet eens een club, ik moet daarvoor naar Gent.
En daar is mijn zoon van 13 niet welkom omdat je daar 16 jaar moet zijn om lid te worden.


Dus Gent is een zeer goede keuze voor de volgende beurs

Ofwel om de 2 jaar een andere provincie


Zuid-Oost Vlaanderen ligt nu dichter bij Goes dan Mechelen????  Dat moet je mij toch eens uitleggen.Het ligt er waarschijnlijk aan langs WAAR je rijd. ;)

Steam.N

MSM 121 ziet er weer picobello uit !!!
Vooral de banen (Depot en Hohenzöblitz) en geëmailleerde reclameborden gaan komende dagen volop mijn aandacht opeisen !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Ik heb hem ontvangen, héél snel doorbladerd en dan weer opzij gelegd om nog inkopen te gaan doen voor oudejaarsavond en -dag. Het effectief lezen zal iets voor in de loop van de week worden, nu moet ik eerst een toastje gaan eten (dat ik zelf heb klaargemaakt!  ;D).
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.