Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Pakje toegekomen...

Gestart door Havoc, 20 november 2012, 20:55:52 PM

ysbeer

Johan oke met deze redenering.
Maar dan ook voortaan in al je bericht zeggen "er stond een blanke belg voor de deur enz......"
wim

Johnnytrein

Wim,  is er ne zwette met uwen avatar weg 8) ;) :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

#17
Enkele bedenkingen :

ofwel had je ook kunnen schrijven Belg met donkere huidskleur ? :)

Vraag mij enkel af wat zij over ons denken diene bleken ?  :o

Ik denk dat racisme iets is dat in ieder van ons schuilt, je moet maar eens een dochter hebben en die komt met een .....of een.....thuis, op zo'n momenten ben je waarschijnelijk ook die goede voornemens vergeten ?  ::)
Ik vraag mij ook af bij discussies,enz.... beginnen die mensen met een andere kleur ook altijd in (een andere/hun) taal onder elkaar te spreken en dat is toch ook niet om te zeggen dat je zo'n ongelooflijke,symphatieke en joviale Belg of Nederlander bent ?  :-\

Groeten Peter ;)

PeterC

...anders gepigmenteerde medemens...
Groetjes, Peter


Havoc

Ik zal er volgende keer "een hollander" van maken :D Zo beter?

Geen idee of het zelfs een belg was, dat kom je echt niet zien.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Ik dacht dat het hier over een pakje ging, maar blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen. ??? ??? :(
Met vriendelijke groeten
Peter

Doornroosje

Hier ook dikwijls verkeerd bezorgde pakjes. en sinds we aan het verbouwen zijn, onderaannemers die aan het verkeerde adres staan.

Ik woon namelijk in Beerzel. Niet in Beerse, Beersel of andere steden met een dergelijke naam. Hoeveel mensen en pakketjes die onbekende persoon in Beersel al heeft ontvangen, het moeten er echt wel veel zijn...

Johnnytrein

En zeggen omdat te vermijden hebben ze ooit het postnummer ingevoerd.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Citaat van: Johnnytrein op 28 november 2012, 11:21:17 AM
En zeggen omdat te vermijden hebben ze ooit het postnummer ingevoerd.


En wat als 2 gemeentes hetzelfde postnummer hebben, met elk een gelijknamige straat, maar de ene is een laan en de andere een straat? Bijvoorbeeld: Martelarenlaan en Martelarenstraat (niet mijn straat hoor, die vermeld ik niet op het forum).

Ik woon in de "laan", maar in de buurgemeente is dus dezelfde naam, maar dan een "straat". Hoe vaak onze pakjes al in die "straat" toegekomen zijn ipv in onze "laan", je kan het al lang niet meer op 2 handen tellen. Gelukkig woonde er vroeger een oudere dame in die straat die ons eens getelefoneerd heeft met de melding dat er een pakje lag voor mij. Vriendelijk dametje dat al wat moeilijker te been was, maar zij was toch ook een beetje kwaad op de post hoor. Geen idee of ze nog leeft trouwens, 't is ondertussen al weer een tijdje geleden dat er nog fouten gebeurden.

En dan te bedenken dat vroeger die buurgemeente een eigen postnummer had!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

Niet enkel dat, maar (ondertussen heel wat) jaren geleden hebben ze de postnummers aangepast. Mijn gemeente is toen veranderd en heeft hetzelfde postnummers als die ernaast gekregen. Dus 2 gemeentes met dezelfde postcode. Er zijn al pakjes teruggegaan omdat "de straat niet bestaat". Niet in die andere gemeente uiteraard...

Dat van 2 bijna gelijke straten hebben we hier ook: Timmermans en Temmermans.

Met vakantie voor onbepaalde duur.

conducteur

Zondag 18/11 bij Conrad een bestelling voor onderdelen geplaatst. Nog steeds niets ontvangen. Is dat normaal? Het is de eerste keer dat ik daar iets koop...

Er is bij mijn weten maar 1 Blankenberge en een **********straat in België.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

Citaat van: conducteur op 28 november 2012, 20:21:54 PM
Zondag 18/11 bij Conrad een bestelling voor onderdelen geplaatst. Nog steeds niets ontvangen. Is dat normaal? Het is de eerste keer dat ik daar iets koop...

Er is bij mijn weten maar 1 Blankenberge en een **********straat in België.

Rian, ik bestel er vaak.  In het weekend besteld en meestal op het einde van de week geleverd.
Groetjes, Peter


Mattias

Citaat van: conducteur op 28 november 2012, 20:21:54 PM
Zondag 18/11 bij Conrad een bestelling voor onderdelen geplaatst. Nog steeds niets ontvangen. Is dat normaal? Het is de eerste keer dat ik daar iets koop...

Er is bij mijn weten maar 1 Blankenberge en een **********straat in België.

Das normaal.. Ze moesten mijn pakketje eerst opzenden  ::)
Nee, is eerste maal dat ik iets via Conrad heb besteld. En zeer tevreden!
Heb het vrijdag 23/11 besteld en is vandaag thuis toegekomen. Stevig verpakt...
Misschien hebben ze iets van die bestelling niet in stock en verwachten ze die?
Kijk eens op je "mijn conrad" op hun site. Daar kun je je bestelling volgen via de track and trace...
Log in op "mijn account", dan naar "bestellingen", links in de kolom. Dan bij uw gemaakte bestelling "Verzenddetails" klikken en daarna rechtsboven in het gele balkje op "bestelling volgen" klikken.
Dan zie je een mooi overzicht van aflevering bij het postbedrijf tot de aflevering thuis.
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Huugooke

en als er iets misgaat word je zonder probleem en vriendelijk geholpen!

ToThePoint

Ook retour zendingen naar conrad is geen enkel probleem.
Word speciaal afgehaald bij u thuis en is gratis.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI