Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

aangename verrassing

Gestart door erik de noorman, 16 november 2012, 18:16:09 PM

erik de noorman

Vandaag mijn baan Kapelle op den Bos terug boven gehaald. De baan die in segmenten is opgebouwd en een rijlengte heeft van 17 m. is 4 jaar gestockeerd geweest. Gestockeerd in zeer slechte omstandigheden. Een oude loods waar weer en wind, winter en zomer vrij spel hadden. De baan is wel afgedekt geweest met plastiek maar was vorige winter zelfs bedekt met een laag stuifsneeuw. Ben toch aangenaam verrast bij het uitpakken van de baan. Uiterlijk weinig of geen schade buiten wat stofwebben en rekening houdend dat in de baan veel karton en papier bevat.

Erik.

doomslu

Kan je ze opnieuw ergens opstellen, Erik?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

knibbelknabbel

Blij dat je mooie baan nog heel is! :D

erik de noorman

Kan je ze opnieuw ergens opstellen, Erik?

Dat is de bedoeling. Ik heb een volledig nieuwe hobbyruimte van 11 op 7 meter. De baan kan wel niet meer in een rechte lijn worden opgezet. Ik ga  er twee wijde bochten voor bouwen zodat ze in een U opstelling kan opgesteld worden. De volgende stap is de baan terug opbouwen, de rails poetsen en testen of alle wisseldecoders enz. nog werken. Daarna voorzie ik om de baan van een achtergrond en lichtluifel te voorzien. Verder zal ze verbonden worden via het schaduwstation met remise en scene act 1 en 2.

Erik.

SuSke

En dan terug het tentoonstellingscircuit op?  ;) :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

erik de noorman

En dan terug het tentoonstellingscircuit op?

Indien interesse waarom niet.  ;)

Erik.