Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

4e minibaantjeswedstrijd???

Gestart door DavidT, 29 oktober 2012, 17:29:42 PM

loebaske

Hoe is stand van zakens, ik ga men pollen uit de mouwen steken om tijdig klaar te komen met men baantje, heb nog veel te doen zenne, juist de sporen liggen er en das alles...pfffff

SuSke

Nog 50 dagen te gaan Loebaske, Jean zou het wel klaar krijgen maar dan is het te klein voor jou baantje vermoed ik :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007

succes Loebaske,

Al het houtwerk is gedaan, rok is gemaakt, belichting is voorzien.
Mijn sporen liggen, alles is gabalasteerd, begroening is aan het groeien, gebouwen zijn kwasie af (op wat detailering na), water, kaai en bestrating is gedaan...
Deze avond begin de achter- en zijwanden te bewerken.
Ik ben mooi op schema, nog 51 dagen, maar het zal er vlug zijn.

Nu hopen dat iedereen zijn baan klaar geraakt, dan zal er weer veel mooist te zien zijn.  18/10 zal ik het topic "Pierre Le Port" eens updaten, tot dan blijft het een verassing  ;D

Steam.N

Citaat van: SuSke op 28 augustus 2014, 16:10:29 PM
Nog 50 dagen te gaan Loebaske, Jean zou het wel klaar krijgen ...

Ah ja?  Goed om weten  ::) ;)
Loebaske en ik staan even ver, lijkt me ...
Voor de moment zo ziek als een hond ... toch maar doorbijten ...
Binnen 50 dagen kan ik wat rusten  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 28 augustus 2014, 16:57:15 PM

Voor de moment zo ziek als een hond ... toch maar doorbijten ...

alvast niet je vrouw afblaffen, hé Jean anders komt dat niet goed !

Groeten Peter ;)

just4fun

Citaat van: Steam.N op 28 augustus 2014, 16:57:15 PM
...
Voor de moment zo ziek als een hond
...
Prima! Extra verlofdagen.

Toch maar beterschap.
Paul

Steam.N

Citaat van: just4fun op 31 augustus 2014, 09:39:32 AM
Citaat van: Steam.N op 28 augustus 2014, 16:57:15 PM
... Voor de moment zo ziek als een hond ...
Prima! Extra verlofdagen.
Toch maar beterschap.
Paul

Extra verlofdagen? Wishfull thinking  :-\
Nee nee, noest verder gewerkt ... al blaffend  ;D
Ondertussen al heel stuk beter.  Houden zo  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

Nog 47 dagen te gaan...
Aan alle deelnemers, succes.

loebaske

jaja, men dead line nadert snel....

Val-Rikard

Volgende maand is het zover, hoewel ik deze keer niet mee doe kijk ik er wel naar uit! :)
Ik mis de 'mini baantjes koorts'.  :'(
Het is tijd om eens aan een nieuw mini baantje te beginnen.  ;)

Steam.N

Citaat van: Val-Rikard op 02 september 2014, 07:47:30 AM
... Ik mis de 'mini baantjes koorts'.  ...

Ik kijk uit naar dat moment, binnen twee jaartjes ...
Die koorts vind ik op dit ogenblik minder leuk  :-\
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vanmiegroet

Slecht nieuws hier,

wegens een burn-out begin dit jaar die maar bleef aanslepen kon ik tijdelijk niet meer verder werken aan mijn minibaantje.
Toen zat ik al reeds in tijdsnood maar een zware depressie en véél familialeproblemen hebben het nagenoeg onmogelijk gemaakt dat ik nog op Leuven kan staan.

Met een stekende pijn in het hart moet ik de handdoek in de ring gooien.

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Steam.N

Oei, Ruben.  Slecht nieuws !

Dat je niet tijdig met je minibaantje rond komt is spijtig, maar het is een stuk erger dat je met die burn-out en familiale problemen geconfronteerd werd.
Hopelijk geraken je problemen van de baan, en kun je je baantje in grotere rust afwerken voor de volgende wedstrijd.

Goeie moed ! 
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mnieuwlaet

Het is altijd spijtig dat er iemand moet afhaken, Mr je andere problemen zijn iets erger.
Hopelijk kun je de expo komen bezoeken, dan kun je alweer dromen voor binnen twee jaar.

doomslu

Ruben, kom zeker naar de expo om te genieten, ook van de makkers van het forum!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *