Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

12.004

Gestart door factageklerk, 12 oktober 2012, 22:19:11 PM

Jurgen

Citaat van: factageklerk op 21 oktober 2012, 22:07:59 PM
De 29.013 is toch ook niet helemaal gerestaureerd naar de orginele plannen. Deze zou na de restauratie wat krachtiger  ??? zijn en een langere levensduur hebben. Maar ik zou blij zijn als er terug wat meer locomotieven rijvaardig zouden zijn.


Voor mij maakt het niets uit als men hier en daar een leiding moet wijzigen om een stoomloc opnieuw rijvaardig te maken. Ik zie dat verschil niet en ik zal niet de enige zijn.
Documenteer gewoon voor de boeken wat er gewijzigd werd en iedereen zal tevreden zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

Citaat van: Jurgen op 22 oktober 2012, 10:40:40 AM
Citaat van: factageklerk op 21 oktober 2012, 22:07:59 PM
De 29.013 is toch ook niet helemaal gerestaureerd naar de orginele plannen. Deze zou na de restauratie wat krachtiger  ??? zijn en een langere levensduur hebben. Maar ik zou blij zijn als er terug wat meer locomotieven rijvaardig zouden zijn.


Voor mij maakt het niets uit als men hier en daar een leiding moet wijzigen om een stoomloc opnieuw rijvaardig te maken. Ik zie dat verschil niet en ik zal niet de enige zijn.
Documenteer gewoon voor de boeken wat er gewijzigd werd en iedereen zal tevreden zijn.
Hier gaat het niet over een leiding of twee maar om een nieuwe ketel (en niet van een type 29) ...

Jurgen

Citaat van: dgrr57 op 22 oktober 2012, 12:14:59 PM
Citaat van: Jurgen op 22 oktober 2012, 10:40:40 AM
Citaat van: factageklerk op 21 oktober 2012, 22:07:59 PM
De 29.013 is toch ook niet helemaal gerestaureerd naar de orginele plannen. Deze zou na de restauratie wat krachtiger  ??? zijn en een langere levensduur hebben. Maar ik zou blij zijn als er terug wat meer locomotieven rijvaardig zouden zijn.


Voor mij maakt het niets uit als men hier en daar een leiding moet wijzigen om een stoomloc opnieuw rijvaardig te maken. Ik zie dat verschil niet en ik zal niet de enige zijn.
Documenteer gewoon voor de boeken wat er gewijzigd werd en iedereen zal tevreden zijn.
Hier gaat het niet over een leiding of twee maar om een nieuwe ketel (en niet van een type 29) ...


Ok, maar dat neemt niet weg dat ik er totaal geen idee van heb hoe het dan wel had moeten zijn. Ik denk niet dat sporadische bezoekers, grof gezegd de onwetenden, zich gaan storen aan die nieuwe ketel.

Dus als er wijzigingen gedaan moeten worden, maar ze kloppen wel in het totaalplaatje, dan kan het voor mij.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

Ik heb ook liever een rijvaardige loc, dan een die staat weg te roesten/rotten
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum