Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

LSM Reeks 18/2

Gestart door thor, 05 oktober 2012, 14:33:00 PM

ronny-vdv

Dus, wat staat er ons, voor wie een 1801 van Rail Facilities gekocht heeft, dan te doen ?
Mvg,

ronny-vdv

bellejt

mailen naar info at lsmodels

Anarchy

De 1801 van RF is wel degelijk een exclusief nummer. Het zeer beperkt aantal exemplaren die via een handelaar bestelbaar waren betreffen een overschot van deze productie. Met als enige verschil dat de "budget versie" vervangen is door een "normale versie" en verkocht aan de prijs van de 1802/1860. 

ronny-vdv

Lekker in het zonnetje te wachten op de volgende opdracht  ;)
Mvg,

ronny-vdv

delano

Ik heb vandaag de 1801 en de 1860 gaan afhalen :D
Nu heb ik nog wel problemen met instaleren zie topic digitaal  :)
 

krispy

Al iemand eenige weet wat gedaan om bij de budget versie alle functies te verkrijgen

Van LSM kant geen enkele reactie vast te krijgen ( ook niet vis info @ zoals in hun handleiding staat )  >:( >:(
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Break302

Ik ben 2 weken terug bij LSM in Sourbrodt geweest om mijn 1801 te updaten.
Goed ontvangen en snel gediend, natuurlijk wat blijven plakken om het een en ander te vragen  ::)
Het vrij schakelen van de functies gebeurt met een aangepast toestelletje wat contact maakt rechtstreeks op de ic op de pcb in de lok.
Het openen van de lok niet meegeteld misschien 5 seconden werk, en kost 50 €.
Te nemen of te laten, dit gebeurt na afspraak daar ter plaatse of ergens op expo's waar ze aanwezig zijn.

Jos

Metpetergaathetbeter

of deze handelswijze echt zo fraai is ?

Op deze manier verdiend men per uur uur meer dan een gemidddeld Formule 1 Piloot !

Men maakt er fraaie loc's, wagons, maar...

Groeten Peter ;)

ToThePoint

Als dat enkel een µC is die andere soft moet krijgen dan is dat serieus bij het haar gesleurd.
Crisis zeker ?

Wekomm to take your money ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

dgrr57

Sorry dat ik een beetje cru ben, maar een bedrijf heeft maar een reden om te bestaan : geld maken. De rest is .....

En als er genoeg mensen zijn om dat geld uit te geven, ja, ....

itchy

De 1802 / 1860 (2-rail uitvoering, zonder decoder) kost in de winkel 220 à 230 euro.
De 1801 (2-rail uitvoering, zonder decoder, beperkte lichtfuncties) kost voor NMBS-medewerkers 160 euro. Met die 50 euro erbij kom je dus nog steeds goedkoper uit dan in de winkel. Mensen die enkel een vitrine model wilden, zijn dus goedkoper af. Mensen die toch alle toeters en bellen willen, ook! Wat is eigenlijk het probleem?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Chrisrail

#56
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

ERVIN

En af en toe kan het dus ook eens misgaan bij de eindproductie hé , vandaag naar mijn huisleverancier gereden ,  200km heen en terug , om dan thuis vast te stellen dat de loc het niet doet , is natuurlijk geen probleem , loc gaat terug naar mijn winkelier , maar die rit was dus voor niets. >:(

En dit is het probleem , draadje zat los in de loc , ik zag het toen ik er een decoder in wilde steken , en nee ik ga dat niet zelf solderen , gewoon afblijven en een nieuwe ophalen.



Jurgen

Erwin, ik vraag altijd eerst een testrit als ik een loc koop. Als hij niet rijdt, dan kan hij meteen omgewisseld worden.

Er zijn zo'n paar dingen waar ik bij nieuwe modellen altijd op let:
- is alles compleet
- niets afgebroken
- geen uiterlijke productiefouten (zoals schildering of scheef gegoten onderdeel)
- uiteraard, de testrit zelf

Dat is geen blijk van wantrouwen ten opzichte van de handelaar, maar eerder tegenover de fabrikant, hoe bekend die ook moge zijn. Je hebt waarschijnlijk al wel gelezen over mijn M2-set van Märklin. Je kan een model niet kritisch genoeg bekijken, doe je het niet heb je gegarandeerd problemen.  :(
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

jakke

Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen