Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Tips

Gestart door Huugooke, 03 oktober 2012, 17:17:18 PM

bellejt

mss een topic : aanbiedingen bij winkeliers of in de media.

Jurgen

Bij verschillende handelaars kan je de Roco Modellen van de reeks 53 met vlottende cabine en de reeks 60 met schorten aan een "ongelooflijke" prijs kopen tijdens de maand december.
Dit staat op de achterkant van MSM vermeld, maar een prijs staat er niet bij. Zal voor iedere handelaar verschillend zijn vrees ik.
Geïnteresseerden moeten maar even informeren bij hun handelaar, in Vlaanderen zijn er slechts 6 handelaars die mee doen met de actie. Drie daarvan in Antwerpen, 1 in Vlaams-Brabant, 1 in Limburg en 1 in West-Vlaanderen. Wie en waar, zie MSM!  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

argilla

Zou het niet mogelijk zijn om in SMF een klein pop-up venstertje te zetten met de melding: U heeft een nieuw bericht ontvangen vandaag ( gisteren...) van naam( de verzender) ?
Waarom ; nu moet men telkens met zijn cursors slepen over berichten en hier schuilt nog al eens een vergetelheid om dit te checken of men wel nieuwe berichten heeft ontvangen.
Het zou een handigheidje zijn dat alles gemakkelijker maakt.  Heb je niets klik gewoon het X aan.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Citaat van: argilla op 17 december 2012, 10:06:56 AM
Zou het niet mogelijk zijn om in SMF een klein pop-up venstertje te zetten met de melding: U heeft een nieuw bericht ontvangen vandaag ( gisteren...) van naam( de verzender) ?
Waarom ; nu moet men telkens met zijn cursors slepen over berichten en hier schuilt nog al eens een vergetelheid om dit te checken of men wel nieuwe berichten heeft ontvangen.
Het zou een handigheidje zijn dat alles gemakkelijker maakt.  Heb je niets klik gewoon het X aan.


Ik snap niet meteen wat je wil bedoelen.
Als ik nieuwe privéberichten heb staat er een [1] (of 2, 3,... je begrijpt het wel  ;)) bij "Mijn berichten".
Voor nieuwe berichten op draadjes op het forum klik ik op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" en dan krijg je alle draadjes met nieuwe berichten. Als je dan bij die draadjes op "nieuw" klikt, kom je meteen op het eerste ongelezen bericht.

Als je wil weten of er iemand op een bericht van jouw gereageerd heeft, dan klik je op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" en je hebt meteen alle draadjes waar je zelf gereageerd hebt en waar een antwoord op gekomen is.


Alles wat je nodig hebt staat volgens mij al op het forum en van pop-ups wordt ik alleen maar onnozel, dus voor mij hoeft dat niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

Citaat van: argilla op 17 december 2012, 10:06:56 AM
Zou het niet mogelijk zijn om in SMF een klein pop-up venstertje te zetten met de melding: U heeft een nieuw bericht ontvangen vandaag ( gisteren...) van naam( de verzender) ?
Waarom ; nu moet men telkens met zijn cursors slepen over berichten en hier schuilt nog al eens een vergetelheid om dit te checken of men wel nieuwe berichten heeft ontvangen.
Het zou een handigheidje zijn dat alles gemakkelijker maakt.  Heb je niets klik gewoon het X aan.
Zou het niet gemakkelijker van eerst eens uw profiel instellingen te bekijken (en aanpassen) en dan maar pas beginnen te .....

argilla

Citaat van: dgrr57 op 17 december 2012, 14:59:25 PM
Citaat van: argilla op 17 december 2012, 10:06:56 AM
Zou het niet mogelijk zijn om in SMF een klein pop-up venstertje te zetten met de melding: U heeft een nieuw bericht ontvangen vandaag ( gisteren...) van naam( de verzender) ?
Waarom ; nu moet men telkens met zijn cursors slepen over berichten en hier schuilt nog al eens een vergetelheid om dit te checken of men wel nieuwe berichten heeft ontvangen.
Het zou een handigheidje zijn dat alles gemakkelijker maakt.  Heb je niets klik gewoon het X aan.
Zou het niet gemakkelijker van eerst eens uw profiel instellingen te bekijken (en aanpassen) en dan maar pas beginnen te .....


wist ik niet en kende daardoor niet de mogelijkheid om het zo te doen Dank U . Is aangepast. ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15