Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 118

Gestart door ronny-vdv, 21 september 2012, 16:35:39 PM

just4fun

Citaat van: ToThePoint op 17 oktober 2012, 21:29:45 PM
En wat als men de stekker uit de server trekt ?
Stel dat msm in faling gaat.
En zeg nooit nooit ee, voor ge ed denkt is het zover.
Niet alleen de stekker van Meta Media, ook de stekker bij u thuis.
Als g'eens zonder stroom zit thuis (niet dat dit veel gebeurd), dan zou je kunnen lezen bij kaarslicht.
Wat kan je lezen op je tablet (heeft iedereen dat dan echt nodig?) als er geen elektriciteit in huis is?
Of je internet ligt plat? Of gebeurt dat dan nooit?
Of je bent ergens waar geen internet is? Ja , die plekken zijn er nog steeds (en hopelijk blijft dat dan ook zo).
Paul

Martin Welberg

Vind dat het wel naast elkaar kan, een frans blad als de Voie Libre bied naast de franstalige papieren versie een engelse digitale versie aan. Aangezien frans niet mijn sterkste taal (verder dan een paar woorden kom ik niet) vond ik de digitale versie wel een uitkomst...
MSM gaat internationaal  ;)

René

Citaat van: milocomarty op 18 oktober 2012, 12:50:22 PM
Vind dat het wel naast elkaar kan, een frans blad als de Voie Libre bied naast de franstalige papieren versie een engelse digitale versie aan. Aangezien frans niet mijn sterkste taal (verder dan een paar woorden kom ik niet) vond ik de digitale versie wel een uitkomst...
MSM gaat internationaal  ;)
Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Jurgen

Jongens, als uw kot afbrandt dan bent ge uw boekskes ook kwijt hé! 'k Bedoel maar dat niet alleen digitale boekjes kwijtgespeeld kunnen worden.

Maar toch wil ik zelf ook liever de papieren versie hoor. Ik vind het leuker om te lezen dan op zo'n digitaal schermpje. Ik zit al een hele dag op een scherm te kijken op het werk, dan ben ik blij als ik 's avonds eens iets anders kan doen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

CiteerJongens, als uw kot afbrandt dan bent ge uw boekskes ook kwijt hé! 'k Bedoel maar dat niet alleen digitale boekjes kwijtgespeeld kunnen worden.

Daarom dat ik een backup ergens anders heb (bij moeder). Moet het al héél erg zijn om die ook kwijt te geraken.

Digitaal heeft ook andere voordelen. Minder toepasselijk op MSM, maar bij tijdschriften met plannen vind ik het wel eens handig als je een plan kan afdrukken, volkribbelen en indien nodig nog eens afdrukken. Je kan ook eens iets uitvergroten als de foto's tenminste in een goeie resolutie zijn. En een digitale versie heeft ook niet de neiging om dicht te klappen (tenzij je de screensaver aanlaat). Dingen die minder handig zijn met een papieren tijdschrift.

De 2 hebben is ideaal. Kan je de papieren versie gezellig lezen. De digital archiveren of "gebruiken".
Met vakantie voor onbepaalde duur.