Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 118

Gestart door ronny-vdv, 21 september 2012, 16:35:39 PM

Jurgen

Citaat van: itchy op 29 september 2012, 09:46:40 AM
ja wadde... ieder zijn mening, hier de mijne: ik betaal één keer per twee jaar en krijg daarvoor (aan de laagste prijs) elke maand een geweldig treinenboekske in de bus gedropt, zonder gedoe. het kan me nu echt geen moer schelen dat datzelfde boekske eventueel oei ai een dag eerder al in de gazettenwinkel lag. who cares!

Amai, zo'n discussie na mijn opmerking over de post...  :-[
Ik ben het dus ook eens met deze reactie, mijn opmerking eerder was gewoon omdat het mij opviel dat het zo was. Niet meer, niet minder.

Vermits ik ook iedere keer per 2 jaar betaal heb ik mijn magazine dus ook nieuw aan de laagste prijs. Een los nummer kost € 7,95, voor 2 jaar betaal je € 133,00 (22 nummers dus).
22 x 7,95 = 174,90
Dat is dus een verschil van € 41,90, toch wel de moeite om abonnee te blijven denk ik dan. Als abonnee kan je de verzamelmappen dan nog eens 3 euro goedkoper aankopen, dus dat is ook weer mooi meegenomen. Voor dat verschil kan je toch al iets moois kopen.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tsjoektsjoek

Vanochtend rap naar de Bruna ( zaterdag 29 september) voor mijn nieuwe MSM, maar geen MSM 118 in de schappen
ik vestigde mijn hoop op de Primera en hier ook hetzelfde verhaal, zijn er soms problemen met de distributie naar Nederland.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

ronny-vdv

Ik wil hier benadrukken dat ik geen klagen heb over het tijdschrift. Dat is dik in orde en daar mogen we fier op zijn.
Ik stel gewoon vast dat de MSM laattijdig in de bus valt. Meer niet.
Iets waar MetaMedia terecht over gesproken heeft. En dan nog snel. Dat betekent dat de abonnees hen nauw aan het hart liggen.  8)
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter

#33
één van de de voordelen was (en misschien nu ook nog) en daar werd wel reklame mee gemaakt dat je je magazine had voor het in de winkels lag, helaas vaak nu omgekeerd ! :(
Groeten Peter ;)

Ronald

Maar goed, heb er eentje opgestuurd gekregen vanwege het artikel van onze baan Lake Louisa RR. Nummer ziet er prima uit inclusief een goede beschrijving van wat er op de expo gaat komen.

Puik werk mannen!! :) :)

René

Hier in Olland was hij vandaag toch prima op tijd.
Een mogelijkheid die wat stabieler is .v.w.b. Tijdige levering is een elektronsche versie. Dat scheelt ook flink in opslagruimte.
Zo lees ik Voie Libre digitaal.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Martin Welberg

Citaat van: Ronald op 29 september 2012, 22:18:51 PM
Maar goed, heb er eentje opgestuurd gekregen vanwege het artikel van onze baan Lake Louisa RR. Nummer ziet er prima uit inclusief een goede beschrijving van wat er op de expo gaat komen.

Puik werk mannen!! :) :)

Toch maar 's naar de brievenbus lopen morgenvroeg.............

Jurgen

Citaat van: René op 29 september 2012, 22:48:46 PM
Hier in Olland was hij vandaag toch prima op tijd.
Een mogelijkheid die wat stabieler is .v.w.b. Tijdige levering is een elektronsche versie. Dat scheelt ook flink in opslagruimte.
Zo lees ik Voie Libre digitaal.


Hmm, liever niet. Op die manier moet ik mijn magazine nog zelf gaan afdrukken om alles fatsoenlijk gelezen te krijgen want vanaf een schermpje aflezen is toch niet wat het moet zijn.

Wat men eventueel wel kan doen is bepaalde artikels die in het magazine staan in digitale versie aanbieden tegen een paar centjes. Op die manier komt er misschien nog wat extra geld in het laadje.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

just4fun

Citaat van: itchy op 29 september 2012, 09:46:40 AM
ja wadde... ieder zijn mening, hier de mijne: ik betaal één keer per twee jaar en krijg daarvoor (aan de laagste prijs) elke maand een geweldig treinenboekske in de bus gedropt, zonder gedoe. het kan me nu echt geen moer schelen dat datzelfde boekske eventueel oei ai een dag eerder al in de gazettenwinkel lag. who cares!
Dit is volledig mijn gedacht!
Citaat van: doomslu op 29 september 2012, 11:31:49 AM
Ik ben akkoord met jullie, maar toch, onze abonnees mogen verwend worden. Is het niet?  ;D
Maar hier heb ik ook niks tegen  ;) .
Paul

Johnnytrein

Hier derjust uit de bus genomen, mooi nummer dat zoals steeds naar meer treintjes doet verlangen. :-[
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kris

Hallo,
Ik lig nu ook niet echt wakker van het feit dat het tijdschrift enkele dagen later bij mij is , maar via dit draadje weet de uitgever dat de post trager is dan de distributie via de krantenwinkels , het is een beetje tekenend voor de post de laatste tijd
een brief van Luik naar mij thuis doet er van de maandag tot de vrijdag over , een document verzonden uit Los Angeles met fedex doet er net even lang over
Wel dien ik er bij te vertellen dat de zending uit Los Angeles economy delivery was en geen fast delivery ...
Kris

Jurgen

Citaat van: Kris op 01 oktober 2012, 12:38:44 PM

Wel dien ik er bij te vertellen dat de zending uit Los Angeles economy delivery was en geen fast delivery ...
Kris

Dat maakt het nu net nog erger.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

#42
schijnbaar heeft de postbode ook mijn brievenbus gevonden  :o en hierin het laatste nr. afgeleverd, in ieder geval interessante lectuur !
Groeten Peter ;)

boke

Onze brievenbus heeft hij vandaag ook gevonden, maar vooraf heeft de postpode precies ergens in het water gelegen.  >:(
Het magazine was kleddernat (evenals de overige poststukken). Aangezien de bladzijden na een beetje gedroogd te zijn een elkaar kleven, heb ik de abonnementendienst van MSM maar gecontacteerd...  :-[

MickeyMouse

Hier nog niks :-(

Geert