Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Ongelovelijke houthakkers baan

Gestart door Martin Welberg, 21 september 2012, 01:24:40 AM


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Verbazingwekkend wat sommige mensen kunnen maken!! :o

argilla

#3
gouden medaille.  :P 8)


PS hier ook eens kijken je valt gewoonweg van je stoel wat die allemaal presteren.
http://www.modvid.com.au/html/body_worldwide__miniatures.html


Met een van hen Mark Fry "mag" ik corresponderen via mail.( van Mark tot Marc heehehe ;D)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ToThePoint

Mja heel knap.
Echter heb ik weer de bedenking dat als dit door 1 man gemaakt was dit veel meer tijd in beslag zou genomen hebben.
Geeft mij dan maar iets dat er wat minder uitziet, maar waar slechts 1 artiest aan gewerkt heeft want ik heb nu zoiets van "wie heeft wat gedaan".
Neem nu Gerolf bv.
Knappe kunstenaar en werkt reeds 3 a 4 jaar aan zijn minibaan. moest daar 20 man aan gewerkt hebben dan was dat misschien op 6 maand klaar.
Gerolf moet veel meer doorzettingsvermogen hebben om steeds de moed boven water te toveren om verder te bouwen. Met tegenslagen moet hij alleen afrekenen. Enkele redenen waarom ik van mening ben dat ze misschien wel de eerste prijs hebben, maar wie  is nu eigenlijk de kunstenaar en wie heeft er dan de eer ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michael

Prachtige baan, ik weet al waarover ik ga dromen dit weekend.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

mooi mooi mooi, ik zie in de onderste link ook een prachtige baan van Martin, nog iets, heel fraai,en passend in het goede gezelschap ;D ;)

conducteur

Ik ben niet zo voor Amerikaanse banen, maar die houten bruggen vind ik altijd de moeite. Wat een constructie.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

ook al is het wat off-topic: Merci JP, en je maakt me trouwens wat verlegen ...

In team of alleen? Beide hebben hun verdiensten:
- in een ploeg moet je "common sense" hebben en dat ook kunnen bouwen
- alleen heb je inderdaad alle eer, maar ook voor de non-sense  ;D

Hoe dan ook: met zijn vieren zulk project, en ook al bijten ze die gouden medaille in vier stukken, toch chapeau  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

René

Lebber, kwijl. Wat een baan zeg. Er staat daar nog genoeg hout om te kappen.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Frank_N

Redelijk waanzinnig die baan....... Nee: Geweldig, Zal me benieuwen hoe "Wolfspeak" eruit ziet in het echt!!

(jammer Rene was me voor)
Groet van Frank

ToThePoint

Kzal het anders stellen.

Wat zou u ervan vinden als men de 400m hardlopen zou mengen tussen een enkele loper en 4 die elkaar aflossen om de 100m ?
Het wereld record 400m is iets van een 43 sec, van de 4x100m is +- 37sec.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Martin Welberg

Blijft in mijn ogen een knap staaltje werk om met 4 man zo'n baan klaar te maken in 2 jaar. Probeer nu hetzelfde te doen maar dan alleen..

ToThePoint

Citaat van: milocomarty op 23 september 2012, 00:46:10 AM
Blijft in mijn ogen een knap staaltje werk om met 4 man zo'n baan klaar te maken in 2 jaar. Probeer nu hetzelfde te doen maar dan alleen..

Dat hoort u mij niet vertellen, het is inderdaad heel knap.
Maar u zal dan 8 jaar nodig hebben. Iemand die 2 jaar bezig is geweest heeft nog energie over, iemand die 8 jaar nodig heeft heeft meerdere malen een dipje gehad. En alsof we eeuwig leven ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI