Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

nieuw forum

Gestart door kasteel, 27 oktober 2004, 16:25:37 PM

tonycabus

Als het beeld van je vrouw een "Matisse" is, maar het mag ook een "m?tisse" zijn zoals de mijne[;)]

Bedoeling is uiteraard, Heer Matisse, dat een beeld meer zegt dan duizend (forum)woorden en gewoon bedoeld is om te verduidelijken waar je het over hebt, of om een bouwsel ter beoordeling aan het "panel" voor te leggen. Of zo.

Ik zit op iets te knobbelen in afwachting van mijn onderhoud met Jochen de Webmeester en het zou wel eens voor z??r gauw kunnen zijn. Een beetje creatief omspringen met moderne media, snappen jullie?

Slaap lekker!
Tony
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

Of mijn vrouw al dan niet op een 'Matisse' lijkt laat ik nog in het midden. Ze lijkt in elk geval gelukkig niet op een 'Picasso'!

svvander

Hallo,

Het is al veel beter dan de vorige malen dat ik kwam kijken, neem dat van me aan! Proficiat mannen en doe zo voort!

Sven
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

tonycabus

Leuk gespeeld, "Matisse"! Jouw humor mag ik wel.
Ook nog dank voor het "medelijden met de arme MSM-mensen"!

Dat is heel wat positiever geluid dan al dat (uiteraard wel begrijpelijke) gesakker.
Maar we kunnen er w?l inkomen natuurlijk! Vandaar dat er naar oplossingen gezocht wordt.
Bijvoorbeeld eigen servers. Dan hangen we alleen nog af van de kabelprovider.

Trouwens: die glasvezelverbindingen worden beheerd door mijn (bijna ex-) kabelprovider "Coditel". Als ze die dingen net zo ter harte nemen als de rest van hun klanten, amaai mijn ...... dan! (6 letters, het woordje mogen jullie zelf kiezen)

Oplossing puzzel: VOETEN, of wat dachten jullie...

Tony
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

bartie

[:)]Na een dagje niets,blijkt alles weer goed te werken. Het gaat volgens mij nu ook een pak sneller. Hopelijk mag het nu iets langer duren. Maar ja, Rome is ook niet op ??n dag gebouwd,nietwaar? En een modelbouwer zou het al gewend moeten zijn om geduld te hebben.[;)]
Groetjes Bart.

locomotion

Proficiat, het forum doet het weer. En hoe, aan supersonische snelheden. het doet wat het moet doen, en zo hoort het ook.
De lay-out is nu anders, dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben gehad.
Doet er niet toe. Al de rest komt later wel.
Nog eens proficiat.

Locomotion

tonycabus

Dank je, locomotion!
Scheelt een slok op een borrel, niet?

Aan de rest wordt ook gewerkt!

Fijn zulke reacties te mogen horen [:)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

nico

[xx(]Inderdaad, want we waren een zenuwinzinking nabij, h? Tony.
Dit forum zou overigens ook stabieler zijn. Dus crashes behoren tot het verleden (al tart je het lot met zoiets te zeggen natuurlijk).

locomotion

Tony,

De lay-out is nu wel veranderd en de snelheid zit op zijn maximum, maar heb je enig idee of de mogelijkheid om berichten te wijzigen in geplaatste berichten terug komt. Ik heb enkele fouten geschreven die ik zou willen verbeteren. Zo erg is het ook niet. Verder had ik je een persoonlijk bericht willen sturen, en dit is nu ook niet (meer) mogelijk. Deze opties zijn geen must voor mij. Net zo min dat er foto's moeten kunnen geplaatst worden, maar het wordt iets leuker indien het wel kan. Het is dus zeker geen prioriteit.
Verder nen dikken proficiat voor het degelijk terug on line zetten van het forum.
Locomotion

tonycabus

Inderdaad, Locomotion!
Dat merk ik ook net. Maar ik geloof dat Nico en ik verbeteringen kunnen aanbrengen hoor. Je meldt maar waar het fout zit (voor zover we dat niet merkten en ingrepen) en we doen dat vvor je.
Je kan w?l nog steeds berichten sturen naar individuele leden: klik bovenaan rechts op "leden", klik op je bestemmeling en in zijn profiel op "email versturen", dan krijg je een outlook-venster. Gebruik je outlook niet dan kopieer je gewoon het adres in je gebruikelijke mail-soft.
Z? simpel is dat!

Groeten op zijn zondags!

Tony

1)Wat je nooit eens probeert zal je zeker nooit kunnen!
2) Alle mislukkingen zijn er gekomen door ??n keer te weinig te proberen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)