Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

Steam.N

Citaat van: SuSke op 30 september 2014, 10:56:38 AM
Citaat van: Steam.N op 30 september 2014, 08:11:06 AM
...Maar ná de 19de zal ik wel wat achterstand inhalen  ;)

En die andere belofte dan ...

Citaat van: Steam.N op 30 september 2014, 02:09:56 AM
...Zee van tijd?  Hangt er van af waarvoor het gebruikt wordt.
In eerste instantie een rits 1:1 projecten voor vrouw en gezin ...  ::)

Effen inpeperen  ;)  ;)

Maar je bent goed bezig Jean en iedereen is er gewoon van overtuigddat je er in slaagt om de eindmeet te halen.
Succes en veel sterkte voor de laatste 18 dagen.

LOL : die slaap achterstand inhalen is één van die 1:1 projecten  ;D ;D ;D

In elk geval bedankt voor de steun en het vertrouwen  ;)

Het project heeft nu een andere focus:  een challenge om zo ver mogelijk te geraken, met een geloofwaardig baantje.
Volledig?  neen.  Kwalitatief? daar kan ik nog veel aan doen.
Het wordt een sport om hier en daar dingen tóch te doen, die ik van de lijst geschrapt had wegens "geen tijd"  ;)
Dus geen wanhoop, geen paniek (nog niet  ;D ), beetje stress  ::) ...
En het zijn ondertussen maar 16 dagen meer (de 17de is het verhuis en opbouw ...)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Chrisrail

#4141
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Steam.N

Wie weet, Chris ...  ;)

Deze avond is het de beurt aan module C:
- Sporen op lengte brengen, en secties vormen
- Bedrading aansluiten aan de sporen
- verlijmen van de hele boel
- beginnen aan de bedrading onderaan de bak
- en/of aandriving van de wissels inbouwen ...

Ik heb het gevoel dat ik deze werken sneller kan uitvoeren dan ik in mijn planning heb staan ...
Dus als ik goed doorwerk, maak ik misschien tijd voor "hier-heb-ik-geen-tijd-meer-voor" dingetjes  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Citaat van: Steam.N op 30 september 2014, 20:18:16 PM
Ik heb het gevoel dat ik deze werken sneller kan uitvoeren dan ik in mijn planning heb staan ...
Dus als ik goed doorwerk, maak ik misschien tijd voor "hier-heb-ik-geen-tijd-meer-voor" dingetjes  ;)

Oppassen met zo een uitspraken, gegarandeerd loopt het mis. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.  ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 30 september 2014, 08:11:06 AM
Valt wel mee, Dirk.
Om 6:30 lag ik terug op 't werk, en de ogen vallen (nog) net niet toe  ;)


Volgens mij ga jij vlugger op pensioen kunnen gaan vanwege nachtarbeid ! Wij kijken alvast uit naar Leuven !

Groeten Peter

Steam.N

Citaat van: Dirkh op 30 september 2014, 21:01:20 PM
Citaat van: Steam.N op 30 september 2014, 20:18:16 PM
Ik heb het gevoel dat ik deze werken sneller kan uitvoeren dan ik in mijn planning heb staan ...
Dus als ik goed doorwerk, maak ik misschien tijd voor "hier-heb-ik-geen-tijd-meer-voor" dingetjes  ;)

Oppassen met zo een uitspraken, gegarandeerd loopt het mis. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.  ;)

Hoop doet leven, hé  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Zeg Jean, hang eens wat minder op het forum! :D Hebt ge meer tijd voor uw baan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marc goovaerts

Ja, zo zonder foto's wordt het toch heel wat saaier  ;)

Steam.N

#4148
Citaat van: Havoc op 30 september 2014, 21:52:54 PM
Zeg Jean, hang eens wat minder op het forum! :D Hebt ge meer tijd voor uw baan.
Zeldzame en korte momenten ontspanning ... zelfs dát wordt me ontnomen ... snik ...

Citaat van: marc goovaerts op 30 september 2014, 21:56:29 PM
Ja, zo zonder foto's wordt het toch heel wat saaier  ;)
Marc,  wordt je wild van een kale module waarop een soldeerbout staat en enkele rolletjes draad ?   ;)




Iets anders: toen ik thuis kwam was er een super verrassing !
Paul Colson was uit zijn startblokken geschoten, en heeft alweer iets moois gemaakt.   Thanks, Paul !
Maar Marc: van een grote envelope wordt je ook niet wild, zeker ?
Binnenkort zie je de inhoud ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Citaat van: Steam.N op 30 september 2014, 23:50:32 PM
Binnenkort zie je de inhoud ...
Dààrvan wél waarschijnlijk !

raf

ik zie het wel op de beurs want we komen met 3 en mijn vrouw komt mee en Jean dat doet ze anders NOOIT
zelfs niet als we zelf op een beurs staan
dus bedankt daar voor om dit mogelijk te maken

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Raf, niet overdrijven, hé? 
(Zoveel) invloed heb ik niet op vrouwen  ;)

Waarschijnlijk heb je het dit jaar beter aangebracht ...
Natuurlijk ben ik blij dat ze je interesse in jouw hobby begint te delen  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

het is zoals het bouwen van u
met muize stapjes langzaam en niets forceren dan word het mooi

ik daarentegen heb nog enorm veel werk en hoop dat ik lang genoeg leef om alles te maken wat ik wil hebben

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Kautenbach

Citaat van: Steam.N op 30 september 2014, 21:16:42 PM
Citaat van: Dirkh op 30 september 2014, 21:01:20 PM
Citaat van: Steam.N op 30 september 2014, 20:18:16 PM
Ik heb het gevoel dat ik deze werken sneller kan uitvoeren dan ik in mijn planning heb staan ...
Dus als ik goed doorwerk, maak ik misschien tijd voor "hier-heb-ik-geen-tijd-meer-voor" dingetjes  ;)

Oppassen met zo een uitspraken, gegarandeerd loopt het mis. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.  ;)

Hoop doet leven, hé  ;)

Hoop doet Leuven he ;) succes met de werken, nog 2 weekjes en dan welverdiende rust ;D

Steam.N

Thanks, Wim.

Deze avond hopelijk afronden van de electrische kant van module C (wisselaandrijving, verdeling voeding, terugkoppeling).
Redelijk wat te doen, maar heel misschien ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }