Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

In den aap gelogeerd ?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 15 juli 2012, 22:12:45 PM

Metpetergaathetbeter

Misschien eens een ideetje om hier overnachtings- en verblijfplaatsen te plaatsen die iets gemeen hebben met het spoorwegwereldje :

om maar van wal te steken een eerste ideetje :
http://www.controversy.nl/index2.htm

Groeten Peter;)


conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Knap gedaan, maar ik denk niet dat ik er zou willen slapen.


Dan kies ik liever voor iets dat ooit aan een spoorlijn lag. Dan denk ik maar aan station Racour waar je kan slapen in het bijgebouw van het station. Men is er ook bezig om 2 M2-rijtuigen te renoveren (ondertussen hebben ze hun groene kleurtje terug) en er een bed & breakfast van te maken. De werken hiervan kan je volgen op hun Facebookpagina, terug te vinden via Google.
De website van het station vind je hier.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dirky

Voormalig station van Gutenstein in Baden-W?rttemburg
Goederenloods omgebouwd tot vakantiewoning... Om het half uur een trein door de tuin [:)]



Paulogic

Voila zie,  mooi gebouwtje om een logeerplaats voor preiserkes van te maken...
Laat u niet kennen he Dirk...[:D]
mvg,
Paul(ogic)

Dirky

projectje voor de prijslijst van 2013... originele tekeningen van het gebouw heb ik al [:)][;)]

Dirky

nog eentje van deze laatste reis:



Vaak worden pleinen v??r oude stations gebruikt als parkeerplaats voor motorhomes. Hier het plein v??r het station van Brienne-le-chateau in Frankrijk. Vroeger moet het complex groot geweest zijn. Er staat nog een groot goederengebouw en er ligt een groot stuk grond bij met sporen en andere relikwieen... Nu passeert er dagelijks nog een goederentreintje op het enkel spoor dat overgebleven is...