Ben ik redelijk

Gestart door jakke, 23 juni 2012, 13:03:20 PM

Havoc

citaat:
Nou als je denkt dat men elke lok keurt voor hij de fabriek uit gaat,dan loopt je echt 25 jaar achter.
Zeker bij piko/roco/maar ok bij marklin is de eind controle vevangen door een steek proef (1 op 100 meen ik).


Klopt spijtig genoeg als een bus. En niet alleen voor treinen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Bij Roco (en Fleischmann ook dacht ik) is het wel zo dat er in elke doos een papiertje zit met een nummer (meestal een klein blauw papiertje). Als er klachten zijn, dan zou je dit papiertje moeten opsturen naar de fabriek.
Aan de hand van dat nummer kunnen zij zien wie je model gecontroleerd heeft. Ik veronderstel dat bij hen de modellen dus wel allemaal gecontroleerd worden.

Bij M?rklin weet ik het niet, dus dat ga ik niet tegenspreken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Bij Roco (en Fleischmann ook dacht ik) is het wel zo dat er in elke doos een papiertje zit met een nummer (meestal een klein blauw papiertje). Als er klachten zijn, dan zou je dit papiertje moeten opsturen naar de fabriek.
Aan de hand van dat nummer kunnen zij zien wie je model gecontroleerd heeft. Ik veronderstel dat bij hen de modellen dus wel allemaal gecontroleerd worden.

Bij M?rklin weet ik het niet, dus dat ga ik niet tegenspreken.



Is volgens mij meer voor de flauwe kul.
En om te kunnen zien wanneer het model is ingepakt(en door wie en waar)
Maar meer voor de garantie,wanneer ging dat ding uit de fabriek.

Fleischmann weet ik niet 100%zeker maar ROCO heeft de eindcontrole(laten rijden dus)afgeschaft Marklin ook.

wim

Gerolf

Het "dochter"-draadje is verwijderd, na onderling overleg met de admins.
Waarom?
- Het werd intussen een persoonlijke aanval tussen klant en winkel.
- Er stond niets in wat later voor een modelspoorder nuttig kan zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Gerolf
Na onderling overleg met de admins.



[:0][:(!][:(!]

wim