MSM 115

Gestart door argilla, 23 mei 2012, 12:34:22 PM

argilla

Hij komt, hij komt..... dus in blijde verwachting :p
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janjozef

#1
allee proficiat
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

#2
citaat:
Geplaatst door janjozef

allee proficiat

Ook van mij: proficiat. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modeltreinbart

#3
Wanneer is de bevalling argilla ? :D :D :D
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Metpetergaathetbeter

#4
Argilla,

All? proficiat, en voor wanneer is het uitgerekend ?[}:)]
Een bewuste keus of een ongelukje ?[:D]
Volgens mij ben jij een gelukkig man ![;)]

Nee,sorry alle gekheid op een stokje, we weten wel over wat je praat en wij zijn net al jij heel benieuwd !

Groeten Peter[;)]

doomslu

#5
Vandaag alles geleverd aan de drukker, nog een weekje geduld dus.
Dit weekend zal ik de website updaten met wat info. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

#6
ja sorry mannen.
Natuurlijk ben ik blij dat "ons" magazine der aankomt.Zal het verdedigen door dik en dun.
Maar ook... (misschien hier niet echt de plaats om dat te vertellen) Na het heengaan van onze Frodo aan kanker komt er morgen een nieuwe Labrador chocolade bruin met de naam Castor. Terug een maatje dat achter mijn treinen in de tuinbaan kan gaan hollen.
Mooi toch niet.
Vandaar de vreugde .....vergeef het me Luc [:)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Metpetergaathetbeter

#7
ik hoop dat Castor en jij nog vele gelukkige jaren samen met de trein en de MSM  bezig zijn ! Hopelijk leer je hem je favoriete blad niet uit de brievenbus te halen want anders heb jij in de toekomst niet veel leesvoer!

Groeten Peter[;)]

ERVIN

#8
@argilla , kan je eens wat foto's laten zien van je tuinbaan?[;)]

doomslu

#9
citaat:
Geplaatst door argilla

ja sorry mannen.
Natuurlijk ben ik blij dat "ons" magazine der aankomt.Zal het verdedigen door dik en dun.
Maar ook... (misschien hier niet echt de plaats om dat te vertellen) Na het heengaan van onze Frodo aan kanker komt er morgen een nieuwe Labrador chocolade bruin met de naam Castor. Terug een maatje dat achter mijn treinen in de tuinbaan kan gaan hollen.
Mooi toch niet.
Vandaar de vreugde .....vergeef het me Luc [:)]

Waarom vergeven? We zijn blij dat je blij bent. [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

#10
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

ik hoop dat Castor en jij nog vele gelukkige jaren samen met de trein en de MSM  bezig zijn ! Hopelijk leer je hem je favoriete blad niet uit de brievenbus te halen want anders heb jij in de toekomst niet veel leesvoer!

Groeten Peter[;)]



Hmm, eerst puzzelvoer en dan leesvoer ?? MSM in snipperback formaat ?[:D]
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

#11
Paul,  geef ze geen ide?en [:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

#12
citaat:
Geplaatst door Steam.N

Paul,  geef ze geen ide?en [:D]

Goed idee! Elke dag een bladzijde. [}:)]

Voorlopig is het nog op de klassieke manier, 84 pagina's netjes gebundeld [:)]. Zie meer info op de website (www.modelspoormagazine.com). [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#13
ZO te zien een nr. die het spoorweggebeuren toont uit een van de donkerste perioden uit de moderne wereldgeschiedenis !

Verder vandaag Baureihe 103 gezien en gesproken en zo te zien opnieuw een artikel van zijn hand !

Hoewel tijdperk V en VI mij het meest interesseren toch een nr om naar uit te kijken !

Groeten Peter[;)]

Steam.N

#14
Ziet er veelbelovend uit !  
Laat komende week maar snel voorbijvliegen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }