111 DAV van Roco

Gestart door Peter, 09 mei 2012, 18:51:22 PM

Bert Ossevoort

#15
Inderdaad Peter ,zag dat het nu ook op de roco site staat aangegeven ,ziet er ook interesant uit ,maar zelf vind ik de oceaanblau beige uitvoering nog steeds de mooiste ,
Bert.

Peter

#16
De blauw/beige is inderdaad prachtig, maar buiten de DAV, vind ik de Lufthansa het mooist. Helaas nog niet gekocht, want hij heeft geen DIN stekker en bij de meeste okasies is het wit/grijs al vergeeld.
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

#17
Mag ik tussen al deze prachtloc's eens een "lelijke" zetten?

dit is de E10 van Fleischmann uit (waarschijnlijk) de 60-er jaren.
Het was mijn eerste liefde, tot ik meer interesse in het andere geslacht kreeg natuurlijk.
Ik denk dat de meedraaiende buffers en andere onjuistheden Peter waarschijnlijk doen gruwelen!
Maar zo gaat dat met eerste liefde's, die vergeet je nooit!


Michiel

#18
Mijn voorkeur gaat ook uit naar eenvoudige huisstijluitvoeringen, ipv tegenwoordig die opdringerige reklamestikker-locomotieven.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

#19
Zolang het geen reklame is voor wasmiddelen, koffie, jean-Luc deHaene enz? en er estetisch uitziet vind ik het goed. Veel beter in  elk geval dan een die volgeklad is met grafitti.

citaat:
Ik denk dat de meedraaiende buffers en andere onjuistheden Peter waarschijnlijk doen gruwelen!



Nee hoor, ik vind dit nog steeds een prachtlok, want ik had er ook zo een. Heeft dit model nog die kleine schakelaar in een van de zijroosters om om teschakelen van rail naar bovenleiding?
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

#20
Inderdaad Peter. Ik herinner me nog dat ik eens een stuk draad gespannen had boven mijn bovenleidingsloze baan om het eens te testen.
Voor de rest wel een degelijk gedetailleerd model voor zijn tijd.

Huugooke

#21
citaat:
Geplaatst door Peter

De blauw/beige is inderdaad prachtig, maar buiten de DAV, vind ik de Lufthansa het mooist. Helaas nog niet gekocht, want hij heeft geen DIN stekker.


Dat lossen we toch op , Peter![;)]