Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Belgische schaal-N modelbanen!?

Gestart door Michiel, 19 april 2012, 11:43:33 AM

Michiel

#15
Thanks. Ik denk dat ik hier nummer 53 zou moeten hebben liggen. Geef je een seintje wanneer het op de website staat? Dan leg ik een link.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Frank_N

#16
citaat:
Geplaatst door Mattias

Vergeet Ronse niet!

Weliswaar nog in opbouwfase, maar al goed op weg!





Hoi Mattias,
Is die baan te mogelijk te bezichtigen?
Groet van Frank

railrunner

Michiel,

Nog een Belgisch baantje dat je kan toevoegen aan uw lijstje:

Een modelbahn omtrent de Vennbahn in schaal N, wiliswaar finescale met stations zoals Waimes en Bovigny.  Het is een baantje van Henk Oversloot, foto's terug te vinden op www.fs160.eu.

Groetjes,

Jim.

railrunner

Michiel,

Ik had u beloofd om onze website te laten aanpassen.  Dat is ondertussen in orde gebracht.  Al onze banen staan er nu op, met foto's.

Michiel

Dit draadje was me ontglipt aan mijn aandacht, maar lees nu jullie nieuwe bijdrages. Bedankt voor de reacties. Ik zal jullie sites toevoegen aan mijn lijst van schaal-N modelbanen met Belgisch thema. Thanks!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

De Vennbaan in FineScale werd in de lijst van Belgische schaal-N modelbanen opgenomen. Zijn er ergens nog nieuwe projecten op stapel? Belgische schaal-N banen in opbouw? Wie, waar?  :D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

railrunner

Citaat van: Michiel op 30 oktober 2012, 11:32:44 AM
Zijn er ergens nog nieuwe projecten op stapel? Belgische schaal-N banen in opbouw? Wie, waar?  :D

N160 start vanaf volgende week met de bouw van 'Scheldewindeke', een station dat ook op lijn 122 ligt en richting Gent volgt op Balegem-Dorp.  Vermoedelijk afgewerkt begin volgend jaar.

marc goovaerts

Als die dezelfde kwaliteit heeft als het vroeger werk van N160, dan zijn we zeer benieuwd om foto's van de vooruitgang te mogen zien  ;)

Steam.N

Hopelijk  laat je ons hier op 't forum de vooruitgang volgen!
Succes !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railrunner

Hm, hm.

Daar het een clubbaan betreft is de kans klein dat de bouw te volgen zal zijn op het forum, maar wie weet.  En natuurlijk is het de bedoeling om de kwaliteitslat weer bijzonder hoog te leggen.  We verbeteren waar we kunnen.  N160 plant volgend jaar een tentoonstelling waarop normaal gezien Scheldewindeke voor de eerste keer aan het publiek getoond zal worden.

conducteur

Even het stof afblazen: een mooie aanvulling voor het lijstje:
http://www.fs160.eu/
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Frank_N

Knap staaltje.........Dank voor het delen, Rian ;)
Groet van Frank

Michiel

Rail et Fer en Gaume op schaal 1:160, een PRACHTIGE schaal N baan met het spoor in de omgeving van Virton rond de jaren '50-'60 als thema. (franstalige site)

http://rail-et-fer-en-gaume160.blogspot.be/
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ACFI

mooi mooi mooi, ook voor een niet N-rijder.

ACFI.