ruilbeurs ATA in Fort van Merksem 20 mei

Gestart door fredvervoort, 09 april 2012, 16:23:14 PM

fredvervoort

Van 9 tot 13 uur is er op 20 mei de ruilbeurs in het Fort van Merksem ingericht door de Antwerp Train Association vzw. De standhouders zullen weer massaal aanwezig zijn. Inkomprijs: 2 euro.
Inlichingen en inschrijvingen op e-mail fredvervoort@skynet.be, of tel 03/644 05 54 of 0475/61 91 64.

fredvervoort

Er werd mij gemeld dat ergens op het web een foute datum zou staan voor de ruilbeurs van ATA.
De beurs is wel degelijk op 20 mei.
Fred


loebaske


evan

Nog even een ontbijt en dan gaan we ns kijken...[:)]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

Net terug van Merksem. Buiten een gezellige babbel met enkele mensen zoals Guido, M?rklinrijder, Paulogic en Hugo, niks maar dan ook niks gekocht.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

ben ook terug en heb buiten een vw-busje ook niets gekocht

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steam.N

Leuke voormiddag gehad, ginds.
Weer enkele forum-koppen gezien, waarvan sommige voor de eerste keer. Tof !
Wat op mijn honger blijven zitten, wat koopjes betreft.
Goed voor de portefeuille.  Wat sparen voor een andere keer [:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Gezellig, gezellig en gezellig en inderdaad goed voor de portomonee[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

tunnelmotor2000

Merde miljaar de dju[:(] Heb datum volledig uit oog en gedachten verloren. Had nochthans een tiental US locs, sommige met geluid te verkopen. Soit next time beter zekers[:I]
 

Binco

Het was er inderdaad gezellig.
Een paar leuke babbels gehad.
Dankzij enkele forumleden kunnen we weer verder. [:)]

[:)][;)]

fredvervoort

Noteer nu reeds de volgende beurs: 23 september.

citaat:
Geplaatst door tunnelmotor2000

Merde miljaar de dju[:(] Heb datum volledig uit oog en gedachten verloren. Had nochthans een tiental US locs, sommige met geluid te verkopen. Soit next time beter zekers[:I]


Huugooke

citaat:
Geplaatst door tunnelmotor2000

Merde miljaar de dju[:(] Heb datum volledig uit oog en gedachten verloren. Had nochthans een tiental US locs, sommige met geluid te verkopen. Soit next time beter zekers[:I]


en de rubriek "te koop"?
H0? Zijn er stomers bij?

Aan de lezers: je ziet dat niet direct maar ik heb hierboven wel "Half nul" geschreven en niet "half o".

loebaske

hmmmm just maar een busje Jan[?][?][?]
Je was bijna uw meterrails kwijt [:D][:D][:D][:D]
Ik heb ??n en ander gekocht, was weer wat geld kwijt, maar met redelijk wat materiaal naar huis...

Ik wist niet dat Evan een broer had...amaaai die trekken als 2 druppels op elkaar[:)][:)][:)]

bellejt

had helaas geen tijd om te gaan want ik heb dringend marklin 2260 zonder elektro (2dehands) nodig.Zelfs 2 maal.Kan ze ook in Duitsland kopen maar dan komt er 8 euro verzend bij.