POLLEN?

Gestart door tonycabus, 30 november 2004, 20:24:57 PM

den T

Helemaal akkoord met Bart. Dat vind ik sterk aan MSM dat ze bij de start opgeven wat je aan gereedschap en materialen in huis dient te hebben, want dat ervaar ik altijd als een domper, nl met een project starten en dan 't weer op zij moeten schuiven omdat ik nog van alles, ik weet niet direct waar, moet gaan zoeken. Tony, laat ze maar komen die zelfbouw artikels. vb. een DEUTZ locotractor zoals hij door MAtti Thomaes voor zijn diorama ( Ferrailleur Rouille & Co)in elkaar werd geknutssels . Julien

tonycabus

Bij deze genoteerd!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

citaat:
Geplaatst door bartie

Hallo,[8D]

Persoonlijk kies ik voor kategorie 2 en 1. Voor mij gaat het erom dat het een trein is die mooi afgewerkt is,goede rijeigenschappen heeft en dat het een trein is die past op mijn baan (die sfeer uitstraalt). Valt die onder nr.2 is dat goed, valt die onder nr.1 dan zal der gespaard moeten worden.[}:)]
Ik denk echter dat het goed is zoals het nu is ,en dat er voor ieders wensen treinen beschikbaar zijn.  
Bart.


Bundesbahnfreak

Persoonlijk hoor ik bij 3 en 2, heb veel oudere Roco's (uit de jaren 70 en 80).
Een mooi afgewerkt model is inderdaad prachtig, maar ik vind het een verschil als ze rijden of als ze tentoongesteld staan.  maw als ze rijden zie je toch alle details niet.
Verder moet men rekening houden dat een modelbaan zelf nooit op schaal kan gebouwd worden en dat er voor veel zaken compromissen moeten gemaakt worden.
Rij in t echt van station A naar B en men spreekt over kilometer, rij in t klein van station A naar B en men spreekt van meters.

Groetjes

Rudy

JoVer

Mijn eerste keuze is "groep 2". Hoewel soms eens een "1" mogelijk is maar dan om sentimentele redenen waardoor een aankoop niet steeds helemaal rationeel gebeurt [8D].
Ook "groep 3" zal ik kopen want in veel gevallen is daar niks mis mee.