rollentestbank

Gestart door Huugooke, 11 maart 2012, 13:03:15 PM

Huugooke

is dat rollend materiaal of "berold"? Ik wist niet goed waar dit te plaatsen, maar ik heb nu een rollentestbank. Zeer schappelijke prijs, prima materiaal; mijn loc's zijn zeer tevreden!

doomslu

Misschien even bij vertellen welke het is?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

citaat:
Geplaatst door doomslu

Misschien even bij vertellen welke het is?



Lijkt me inderdaad een goed idee.
Hij is misschien een beetje opgewonden van blijdschap en daardoor is hij het misschien vergeten. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Ja, inderdaad wel belangrijke informatie!
Marion Zeller

dr3

Die heb ik me twee jaar geleden ook aangeschaft en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Een tip: bestel niet direct via hun website maar kijk eens in hun webshop op ebay. Daar zijn soms promoties met gratis extra rollen.
 

railman56

enkele jaren geleden ook eentje gekocht en ook zeer tevreden over. simpel en solide, meer moet dat niet zijn.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

argilla


Volgens e-bay:

0 resultaten gevonden voor
Marion Zeller, Verkopers met eBay-winkel
Zoekopdracht opslaan



[?][?][?]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Ronald

Klopt. Ook haar site doet niet veel hier. Maar er zijn een aantal mensen die deze dingen verkopen. Probeer is bij MTE in Nederland of Han Zijlstra (Sceneryshop). Als je googeld kom je meer resultaten tegen.

Ikzelf heb er eentje gekocht op OntraXS waar Marion Zeller stond. Heb er gisteren een tijdje mee gespeeld en het ding is uitstekend geschikt om een loc in te laten lopen of te testen. Loopt als een zonnetje [:)]

Steam.N

Heb me op Ontraxs eveneens laten verleiden.
Het stond al lang op mijn verlanglijstje.  Goeie investering, denk ik.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Durango

Ook ik heb me op Ontraxs laten verleiden tot de aanschaf van zo'n rol geval. Ik heb er de gewone rollers bij en ook een paar 12mm rollen.
Das dan weer voor mijn HoN3 locs. Ik weet dat daar de spoorbreedte maar 10,5 mm is, echter de rolletjes kunnen iets schuiven en dat past dan precies heel strak op HoN3 afmetingen. Al mee gexpirimenteerd en het werkt zeer plezierig.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )


tufken

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Dieter

Zit er eigenlijk iets van verschil tussen de Marion Zeller en de KPF Zeller rollenbank?
Buiten de kleur en de prijs.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Dieter

Zit er eigenlijk iets van verschil tussen de Marion Zeller en de KPF Zeller rollenbank?
Buiten de kleur en de prijs.



Dat vroeg ik me nu ook wel af.
Het enige dat ik op Ebay kan terugvinden is KPF Zeller. Maar die hebben dus rode rolbokken en Marion Zeller zwarte.

Verder ziet het er identiek uit in opbouw. Is dit misschien gewoon hetzelfde?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Ik heb een KPF zeller en ik verbaas mij er over dat aluminium gebruik werd ipv iets zoals waar de M?rklin rails van zijn gemaakt.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about