Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wolf's Peak

Gestart door René, 09 maart 2012, 23:13:02 PM

René

Met nog ruim een maand te gaan tot de modelspoor expo in Mechelen is dit de status waarin de baan verkeert. Het meeste werk is gedaan. Nu nog iets doen aan de presentatie en afwerking.

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

2012

SCHITTEREND in hoofdletters  :)

Dat van die lijm als waterval lijkt me heel goe, ik ben hier bijna klaar om mijn waterval en rivierkes te maken, kga da zeker in gedachte houden  ;D

Zou dat combineerbaar zijn met giethars ? Ik ga rivierke maken (heb al eentje op andere plaats) maar met giethars is da echt waterpas he ... mss beetje van die lijm er kris kras op aanbrengen om toch wat golven en kleur schakeringen te maken. Denk ni dat het ene produkt met het andere zal reageren zeker ... ????

René

golven maken met lijm op giethars lijkt mij niet echt handig. Je kan het altijd proberen op een proefstukje.
Er is ook realistic water van Woodland. Dat is er in twee soorten. Een dat spiegelglad wordt en de ander is geschikt om nog te vervormen zodat er golfjes in gemaakt kunnen worden.
Je kan ook een ondergrond met gips maken waarin je golfjes maakt. Nadat je die van de wewenste kleur hebt voorzien breng je laag voor laag botenlak aan. De kopjes kun je dan later met een betje witte verf tamponeren .
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

Ook de kap is nu klaar.

Hier alvast een peek onder de kap. De rest staat op: http://wolfscreek.wordpress.com/2012/09/09/de-kap/
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

doomslu

Alwel René, je bent er blijkbaar klaar voor.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

René

Bijna Luc, bijna. Er mogen nog wel een paar details bij.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Frank_N

Die boom om de bovenbouw te ondersteunen,............René 8)
Groet van Frank

René


Nu de kap klaar is en de zon achter de horizon verdwenen is, mag het licht wel aan.
Op http://wolfscreek.wordpress.com/2012/09/12/verlichting-in-de-kap/ is ook het resultaat te zien.

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

Even een keer geen update gegeven maar hier is er weer een.
Het voetstuk voor Wolf's Peak is gemaakt.

Nu kan het baantje op verschillende manier geplaatst worden n.l.
1. direct op een statafel
2. met het voetstuk op een gewone tafel (b.v. ter opluistering bij een demo)
3. met het voetstuk op schragen.
Uiteraard wel allemaal netjes afgerokt zodat er niet naar de beentjes gekeken kan worden

Hier nog even de link van de vorige (niet geposte) update.
http://wolfscreek.wordpress.com/2012/09/16/een-alternatieve-top/
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

De baan is bijna af. Tijd voor een beetje detaillering



De bediening van de wissel wordt zo ook discreet weggewerkt
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

Nu de baan vrijwel af is, is het tijd voor een paar fotosessies.
Deze week is Steamer #10 aan de beurt

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Michael

Rene, je heb hier toch mooi een publieks trekker van gemaakt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

benieuwd om dit prachtig baantje in het echt te zien, René !
Op foto ziet het er in elk geval prima uit !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Ik ben ook benieuwd hoe die Taart er in het echt uitziet.  Alvast leuke sfeerplaatjes en ik denk dat je er ook plezier aan beleeft hebt :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.