MSM 112

Gestart door doomslu, 26 februari 2012, 22:01:25 PM

erik de noorman

Wat ik mis is een een schaaltekening van R.De Blezer bij het type 5 van Olaerts. Normaal staat deze altijd bij het artikel.
Ik heb al een donorlok klaar liggen.[;)]

Erik.

marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Wat ik mis is een een schaaltekening van R.De Blezer bij het type 5 van Olaerts. Normaal staat deze altijd bij het artikel.
Ik heb al een donorlok klaar liggen.[;)]

Erik.


Klopt, die (goede) oude traditie is precies al langer doorbroken.

Sicco

Ook nummer 112 niet ontvangen. Nummer 111 (het eerste van mijn nieuwe abonnement) had ik ook al niet gekregen. Wel in januari al betaald (naar de Nederlandse rekening), maar nadat ik er zelf weer achteraan moest kreeg ik te horen dat er problemen met die rekening waren. Het zou opgelost worden, maar vooralsnog niet dus.

Dat is dus het derde jaar van de drie dat ik wel betaal, maar geen nummers krijg en hemel en aarde moet bewegen om ze te krijgen. Wat een amateuristische bende bij MetaMedia.

Hoop dat het snel opgelost wordt, maar zoals het er nu naar uit ziet trek ik het niet om nog een 4e keer de Malle Meta Media Molen in te gaan.

gr Sicco

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Sicco
...in januari al betaald (naar de Nederlandse rekening), maar nadat ik er zelf weer achteraan moest kreeg ik te horen dat er problemen met die rekening waren. Het zou opgelost worden...
Enkele dagen geleden is een (grote) stap in de goede richting genomen. Dit soort administratieve moeilijkheden moest beter [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door Sicco
...in januari al betaald (naar de Nederlandse rekening), maar nadat ik er zelf weer achteraan moest kreeg ik te horen dat er problemen met die rekening waren. Het zou opgelost worden...
Enkele dagen geleden is een (grote) stap in de goede richting genomen. Dit soort administratieve moeilijkheden moest beter [;)]

Klopt. Even geduld, Sicco. We brengen dit in orde.

Toch een correctie: ...de Malle Meta Media Molen... Moet zijn: de Malle Think Media Molen.

Vanaf 1 maart is het opnieuw Meta Media en wordt alles weer beter. [;)]

Het is trouwens gedaan met die Nederlandse rekening. Voortaan slechts ??n rekening in Belgi?.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ronny-vdv

Nog steeds mijn exemplaar niet ontvangen [xx(]
Iets fout gelopen bij Meta Media [?]

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

doomslu

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Nog steeds mijn exemplaar niet ontvangen [xx(]
Iets fout gelopen bij Meta Media [?]

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]

Het verzenden gebeurt bij de drukkerij. Daarna is uw lot in handen van de Post! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

citaat:
Geplaatst door doomslu
Het is trouwens gedaan met die Nederlandse rekening. Voortaan slechts ??n rekening in Belgi?.


Ik kreeg vandaag serieus deze reactie:
"Wij zullen uitzonderlijk het abonnement opstarten zonder bewijs van betaling"

Oftewel: eerst krijg ik een brief waarin mij wordt verteld naar de Nederlandse rekening te betalen (geen Belgische rekening genoemd!), vervolgens sluit men even later de Nederlandse rekening af ZONDER de reeds gedane betalingen te verwerken of zelfs even te administreren wie er betaald heeft, dat is dan vervolgens de verantwoordelijkheid van mij geworden en ik mag ze blijkbaar op hun blote knie?n danken dat ik nog waar krijg voor waar ik voor betaald heb, omdat ze het zelf niet meer kunnen achterhalen. Zelden zulks een meelijwekkende mengeling van arrogantie en amateurisme gezien. Het is dat ik er nog wel om kan lachen en dat ik het vertrouwen heb dat ik op een gegeven moment mijn nummers wel ga krijgen, maar volgens de letter van de wet is dit pure oplichting.

argilla

citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door doomslu
Het is trouwens gedaan met die Nederlandse rekening. Voortaan slechts ??n rekening in Belgi?.


Ik kreeg vandaag serieus deze reactie:
"Wij zullen uitzonderlijk het abonnement opstarten zonder bewijs van betaling"

Oftewel: eerst krijg ik een brief waarin mij wordt verteld naar de Nederlandse rekening te betalen (geen Belgische rekening genoemd!), vervolgens sluit men even later de Nederlandse rekening af ZONDER de reeds gedane betalingen te verwerken of zelfs even te administreren wie er betaald heeft, dat is dan vervolgens de verantwoordelijkheid van mij geworden en ik mag ze blijkbaar op hun blote knie?n danken dat ik nog waar krijg voor waar ik voor betaald heb, omdat ze het zelf niet meer kunnen achterhalen. Zelden zulks een meelijwekkende mengeling van arrogantie en amateurisme gezien. Het is dat ik er nog wel om kan lachen en dat ik het vertrouwen heb dat ik op een gegeven moment mijn nummers wel ga krijgen, maar volgens de letter van de wet is dit pure oplichting.





niemand "verplicht" U van een abo te nemen op een Vlaams magazine. U heeft de vrije keuze. Het omgekeerde is bij ook al gebeurt met een Nederlands tijdsschrift "de modelbouwer". Ook daar heeft men problemen hoor ! Betaald, bewijs opgestuurd en toch aanmaningen en zelfs dreigen met een incassobureau.....ondanks een afschrift van de bank dat het wel degelijk gestort is op hun rekening. Van onwil gesproken.[xx(][:(!]
Zomaar afgeven op ons , terwijl het bij U net hetzelfde voorvallen zijn nou ...nou...[:(] arrogant noem ik dit maar ja het is "uw mening" nietwaar !
U hadt mijn inziens eerst beter contact met PM opgenomen met Luc en het probleem uitgelegd. Ik verzeker U Luc antwoordt altijd ( spreek uit ondervinding) ipv hier zo tekeer tegaan.
Dan had U al een zeer groot deel opgelost gehad. Maar ja zal de Nederlandse cultuur zijn zekers [?]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door argilla

niemand "verplicht" U van een abo te nemen op een Vlaams magazine. U heeft de vrije keuze.
Ja, maar ze willen wel graag dat je een abo neemt. En als je dan hebt betaald, dan mag je ook verwachten dat je daar iets voor krijgt.
Dat een ander blad soortgelijke problemen heeft is geen excuus om dit goed te praten.

Ik omzeil het probleem door elke maand mijn exemplaar bij de boekhandel te gaan halen. Dan kom ik nog eens in de stad.

Huugooke

Zoals steeds mooi verzorgd, prachtige fotografie, informatief.
Ook die "historie" rubriek: knap, mag van mij meer!
Nu weet ik ook dat het niet gemakkelijk is om steeds weer een magazine vol te krijgen, maar acht bladzijden voor een model dat weinigen zich kunnen veroorloven? Deed me aan een bepaald mannenblad denken...

Michiel

Best Argilla, Sicco heeft het recht om verontwaardigd te zijn (zacht uitgedrukt), zoals jij dat was toen het jouw overkwam. In beide gevallen had het niet mogen gebeuren, en heeft de administratie een fout gemaakt. Dat heeft niets met "Nederlands kultuur" te maken, denk ik.

De tip om contact op te nemen met Luc Dooms lijkt me in dit geval erg zinnig. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door argilla

niemand "verplicht" U van een abo te nemen op een Vlaams magazine. U heeft de vrije keuze.
Ja, maar ze willen wel graag dat je een abo neemt. En als je dan hebt betaald, dan mag je ook verwachten dat je daar iets voor krijgt.
Dat een ander blad soortgelijke problemen heeft is geen excuus om dit goed te praten.

Ik omzeil het probleem door elke maand mijn exemplaar bij de boekhandel te gaan halen. Dan kom ik nog eens in de stad.




"Wij zullen uitzonderlijk het abonnement opstarten zonder bewijs van betaling"
Wees blij dat je deze gunst krijgt. Ik heb bij het Nederlandse blad geen toegeving gekregen. Dus.....
Het gaat hier om "het afgeven" op.
Neem eerst kontact op met de uitgeverij of zijn tussenpersoon en als dat niet lukt kan je inderdaad beginnen te bokken in het forum.
Wat de uitgeverij of andere firma graag  "wil al dan niet" doet hier niets terzake. Het is en blijft Uw vrije  keuze.
Zomaar verkondigingen dat het oplichting is , is heel vergaand en bovendien nog laster en eerroof ten opzichte van de uitgeverij en/of zijn tussenpersoon . Oppassen met zulke beweringen !!!![;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

citaat:
Geplaatst door Michiel

Best Argilla, Sicco heeft het recht om verontwaardigd te zijn (zacht uitgedrukt), zoals jij dat was toen het jouw overkwam. In beide gevallen had het niet mogen gebeuren, en heeft de administratie een fout gemaakt. Dat heeft niets met "Nederlands kultuur" te maken, denk ik.

De tip om contact op te nemen met Luc Dooms lijkt me in dit geval erg zinnig. [;)]




Heb nergens geschreven en beweerd dat hij "dat recht" niet heeft, wel integendeel : maar ja het is "uw mening" nietwaar
Ten tweede had ik destijds geen verontwaardiging of wat dan ook.
ten derde het heeft wel degelijk te maken met "cultuur van communicatie".
Het is de "manier waarop" je iets doet of niet doet dat van tel is .[;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Sicco

Argilla, op het moment dat jij het een gunst vind van diegene die fout op fout stapelt uiteindelijk levert waar ik voor betaald heb, liggen onze meningen zo ver uit elkaar dat discussie zinloos is. Zeker als je over een 'Nederlandse' of 'Belgische' cultuur begint, want ik ben niet gelijk aan alle 17 miljoen Nederlanders of ongelijk aan alle 10 miljoen Belgen. Er wordt hier niemand persoonlijk door mij aangevallen (juist omdat hier niemand schuldig aan deze malaise is), dus doe ik niks anders dan mijn mening geven over iets wat zonder vooringenomenheid toch gewoon een vreemde gang van zaken genoemd mag worden.

Maar als ik het goed begrijp, heb ik geen recht van spreken omdat jij ooit een slechte ervaring in Nederland hebt gehad? Lekker discusieren zo :-)))