Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mehano 77

Gestart door Peter, 30 november 2004, 11:51:19 AM

ERVIN

Ja lap,moeten ze die nu nog uitbrengen,ik zou dan graag de 7870 nog hebben,deze loc komt bijna dagelijks hier in Mol voorbij in dubbeltractie met een andere 77/78er,met een zware ertstrein,ik zou hem graag kopen,zoals ik al zei,maar er komt nog zoveel nieuw de volgende weken en maanden uit,pff,het zal weer wat worden,we worden eigenlijk een beetje te veel verwend de laatste tijd,en het word moeilijker en moeilijker om keuzes te gaan maken,hebben jullie dat ook,of zit ik alleen maar met dit probleem?

ERVIN

ik weet het,ik heb al 6 locs van de reeks 77/78,maar die 7870 zou hierbij toch niet misstaan h??[;)]
Hier nog eens de locparade van mijn 77/78ers.



doomslu

citaat:
Geplaatst door ERVIN

...,en het word moeilijker en moeilijker om keuzes te gaan maken,hebben jullie dat ook,of zit ik alleen maar met dit probleem?

Nee jong, dat "probleem" hebben we allemaal. Maar het is wel een luxeprobleem [:)].
Met merken als Mehano is er wel een grote kans dat je de lok ook volgend jaar nog kan kopen, meestal zelfs goodkoper. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Sponsers hebben we nodig om onze veel te lange verlanglijstjes te kunnen verwezenlijken. [:D]
Ik had er graag nog een 78 bij want nu heb ik twee 77'en, maar ik denk dat ik ga wachten tot volgend jaar.
Dan zullen ze vast nog te koop zijn, voor dit jaar wordt het anders te veel maar de reeks 26 zal volgens mij niet meer voor dit jaar zijn (hoop ik).
Mischien moet er eens wat meer voor Belgische landschapsbouw op de markt komen.
Tom

ERVIN

Ja Maxim,ze zijn ons niet vergeten,ik denk dat we nog nooit zo veel verwend zijn als de laatste tijd,het is eigenlijk pas de laatste 2 a 3 jaar dat de fabrikanten eindelijk hebben ingezien dat er wel degelijk een afzetmarkt is in Belgie,mij hoor je natuurlijk niet klagen,maar dat er zoveel zou gaan uitkomen,t'ja,dat had niemand verwacht denk ik.
Maar ik zie het al gebeuren,en let op mijn woorden,volgens mij gaat de reeks 13 uitkomen deze maand,en heel waarschijnlijk ook de reeks 51,en dan mag je gerust weten dat ik ook nog een reeks 55 heb besteld bij Vanbiervliet,die ook deze maand nog gaat uitkomen,dus alles in ??n keer,leg dat hier thuis maar eens uit,schat,ik ga enkele locs kopen h?,ik neem 1000? van de rekening,als je ??n van de dagen plots een zware donderslag hoort,geen paniek,die komt uit Mol!![:D]

Tom

Ja Ervin, ze zullen je graag zien komen. [:)]
Maar als student is het nog moeilijker, dus moet ik (maar ook zeker anderen) keuzes maken.
Gemakelijker is het als je volgens tijperk werkt, of enkel de loc's koopt die je mooi vind.
Tom

tufken

citaat:
Geplaatst door Tom

Ja Ervin, ze zullen je graag zien komen. [:)]
Maar als student is het nog moeilijker, dus moet ik (maar ook zeker anderen) keuzes maken.
Gemakelijker is het als je volgens tijperk werkt, of enkel de loc's koopt die je mooi vind.



Ja, Tom

Het is al moeilijk voor de meesten onder ons, laat staan als student.
Dan kies je best hetgeen je zelf graag ziet, want anders is het daarna misschien niet meer te krijgen.

Of een goede sponsor (papa & mama) zoeken,
De  papa zal wel intresse in treinen krijgen
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Kedeng Kedeng

Als deze locs uitkomen zijn er 20 gemaakt[:0] proficiat mehano
hier kunnen anderen nog wel iets van leren,

er zijn wel al 20 verschillende bedrijfsnummers gemaakt
maar ik kom op het internet altijd nr 7764 en 7777 tegen
welke hebben julie allemaal?

Ik heb 7754

tufken

Ik heb momenteel:

7783 - 7777 - 7738 -- 7725

en ben er zeer tevreden over
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


ronny-vdv

De volgende loks zijn in mijn bezit :

7764 (staat te koop)
7742
7747
7791
7800
7804

Allemaal in uitovering met loksound DC.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Tom

Op dit ogenblik heb ik de 7771 en 7783.
Ben geintreseerd in een 78 maar dat zal voor 2007 zijn denk ik.
Tom

boke

Ik heb de volgende locs reeds gekocht:
7764
7771
7833

En mijn schoonvader heeft de 7791!

Ik denk dat het daarbij zal blijven voorwat betreft deze loks! Met al de nieuwigheden in het vooruitzicht, wordt het voor mij ook kiezen!

Groeten,



loebaske

Hey, en wat moet dat kosten diene 77
Greetz
Eric

Tom

Bij Vanbiervliet kan je hem kopen DC analoog voor zo'n 137 eurotjes, dat is de goedkoopste prijs denk ik.
Ik weet wel niet als je AC of DC rijd en analoog of digitaal.
Tom

ERVIN

En dit zijn mijn loc nrs:7764
                        7751
                        7777
                        7725
                        7804
                        7833
Allemaal DC met locsound,de 7777 is mijn lieveling,en de 7870 is ook al reeds besteld.Ik ben eens h??l lief geweest tegen mijn vrouwtje.[}:)]