Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

GCI in N

Gestart door MARKLINRIJDER, 04 februari 2012, 23:06:41 PM

Michiel

Hoi David, heb je al een methode gevonden om de productiekosten te drukken? Ik blijf met interesse uitkijken naar nieuws in verband met deze GCI's in schaal N.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Beste Michiel,

JA, we hebben wat gevonden:

Deze is een HLD62 in N schaal:



Het komt dus goed ;-)

Grtjs,

David

doomslu

Als je dat kan in N, dan ziet de toekomst er schitterend uit.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Inderdaad, een toekomst voor Belgische N.
Vooral de mooie rechte en scherp afgelijnde raamstijlen valen echt wel op !

JC2180

Dat belooft!
Voor bestaande maar hopelijk ook nieuwe liefhebbers die ons willen vervoegen :)
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

59erke

Ziet er inderdaad veelbelovend uit, David.

Iets in mij zegt dat de body nog mooier is dan bij MTE, of ben ik mis ?
Nu nog een onderstel en een kleurtje en laat maar weten hoeveel hij moet kosten ;)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

mahtoska1

Hey David,
CiteerDeze is een HLD62 in N schaal
Zou dit ook in Schaal Z mogelijk zijn? Enkel de kast is voldoende. Het onderstel zoek ik zelf wel.


Beste groeten,
Pieter

Michiel

De kap van de HLD62 ziet er erg strak uit voor een schaal N model. 8) Is dit een onbewerkte kap, zo uit de printer, of werd deze achteraf nog gladgeschuurd?

En, heb je al een prototype van de GCI's in schaal N met deze techniek kunnen laten vervaardigen?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

David, heb je nog geen update van de situatie? Wat is de stand van zaken betreffende de GCI's in schaal N?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Michiel,

Still in developing ;-)

Alles gaat te TRAAG ook voor mij ;-)

Grtjs,

David

Michiel

#55
Citaat van: MARKLINRIJDER op 17 september 2013, 12:03:32 PM
Still in developing ;-)
dat is het belangrijkste, dat er nog steeds aan gewerkt wordt. Ook mijn baan is "still in developing";) Maar ik zit natuurlijk nog steeds op de uitkijk voor de komst van de GCI's. Is ergens vóór oktober 2014 een realistische hoop? (wink-wink ... minibaantje... Leuven...)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Terug stof afblazen van dit draadje. Dit draadje wordt misschien ook meteen kandidaat voor het langstlopend draadje zonder nieuws.  ;D

Maar tijdens de expo in Leuven (2014), bevestigde David dat dit project nog steeds in de pijplijn dit. De pijplijn naar China is lang en donker, maar er is nog steeds hoop, stelde hij me gerust. De GCI's in schaal N zullen er komen... ooit.

David, nog nieuws sinds Leuven?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Michiel,

Een alternatief circuit wordt aangesproken dezer dagen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat er nog voor het einde van DIT jaar een toonbaar iets komt.

Grtjs,

David

Michiel

David, dat zou prachtig zijn! Ik ben uiterst benieuwd naar wat komen gaat.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

David, ik snap dat het heel drukke tijden zijn, dus geen verwijt van mijn kant dat het termijn van 1/1/2015 niet gehaald werd, maar kan je een korte stand van zaken laten weten?  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)