Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

GCI in N

Gestart door MARKLINRIJDER, 04 februari 2012, 23:06:41 PM

Michiel

Hallo David,

heb je nog de kans gehad om aan dit project verder te werken?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Michiel,

Achter de schermen wordt er verder gewerkt.

Later meer foto's.

Grtjs,

David

Michiel

TOP, da's goed nieuws! [^][^][^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Michiel:

Zicht op de vaste draaistellen:




Later meer.

Grtjs,

David

Michiel

Hah! Vorderingen! [:p][:p][:p]

Het geheel lijkt een beetje "hoog op de poten". En zit de koppeling nu vast aan de wielconstructie, of lijkt dat maar zo en werk je aan een kortkopplingsmechaniek in de bodemplaat?

Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed komt. Ik wacht met veel interesse op de volgende update.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Hoi David, ik blijf met spanning uitkijken naar nieuws omtrend deze GCI in N. Zijn er nog vorderingen gemaakt op dit vlak? [:)]

*stomp* [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Michiel er is nog vordering, later deze week meer.  ;-)

Grtjs,

David

Michiel

Tof! [^]

En, David, ik weet natuurlijk ook dat de afzet in schaal N van deze GCI rijtuigen maar vrij beperkt zal zijn. Daarom lijkt het mij een optie dat je deze wagons als "kit" aanbiedt. De montage van alle onderdelen wil ik zelf wel doen, daar heb ik geen probleem mee, en dat zou jou toch een hoop productie-ellende besparen, lijkt me. En, het maakt het model betaalbaar voor ons, en daarenboven hebben we nog de fun van het in elkaar knutselen van de wagons. Ik praat hier natuurlijk voor mezelf, maar CGI's in kit-vorm zie ik echt wel zitten, hoor. [;)]

Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij dat vanuit een commerciele hoek ziet?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Hoi David,

ik weet dat je het nu erg druk hebt tijdens deze beursperiode, maar heb je nog nieuws omtrend het project rond de CGI's in schaal N?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Sorry, maar ik ben er weer. Maar ik ben toch wel benieuwd of er sinds de lente van dit jaar nieuws is betreffende de ontwikkeling van deze GCI rijtuigen in schaal N?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Michiel,

Kom gerust eens langs in Mechelen.

Wait and see.

Grtjs,

David

ToThePoint

Michiel neem dan ook centjes mee en laat de vrouw en bankkaart thuis !  :P
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Ik ben heel erg benieuwd!  :)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Hallo David,

ik ben jammer genoeg niet in de gelegenheid geweest om naar Mechelen te komen. Zou je me kunnen zeggen wat je in petto had imv de GCI's in schaal N?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Michiel,

Eind volgende week de eerste modellen ter analyse ;-)

Grtjs,

David