MSM 111

Gestart door Geert, 23 januari 2012, 19:47:31 PM

vanmiegroet

Maar gelukkig is het nu 3 feb. 2012, dus
EEN NIEUW MSM NUMMER[:p]
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Peter

Ja, ja, daarnet het nummer 111 meegebracht van de krantewinkel. Zal tot morgen blijven liggen want vandaag geen tijd om hem te lezen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

En dan mag je morgen terug gaan om een krant + dvd van Gaston en Leo te kopen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

Yep deze morgend bij de post. [:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Binco

Vandaag ook ontvangen,
Weer een heel goed nummer,TOP, een van de betere!
Ik hoop dat de reeks "treinsamenstellingen" nog wordt verder gezet.
De I2's komen eraan bij LSM -HINT-HINT-[:)]

[:)][;)]

Gerolf

Hier ook aangekomen, maar ik moet zeggen dat ik deze editie toch wat minder vind. Naar mijn smaak te weinig praktijk-artikels.
Slechts 11 pagina's, en de helft daarvan is intro "kijk naar het voorbeeld" ...
De baanbeschrijvingen (kempen, de spoormannenbuurt, ...) geven dan weer wel heel wat fraaie, inspirerende beelden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

erik de noorman

Ik vind het ook een van de mindere nummers. Zal vlug bij de gelezen nrs. liggen.

Erik.

railman56

hier ook net voor de sneeuwbui toegekomen maar nog geen tijd om te lezen. dat is voor morgen en......en.....
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

modeltreinbart

Ik vind het ook een van de mindere nrs , er mooie banen in beschreven , en een paar mooie afbeeldingen in die ik wel intressant vind om te gebruiken voor mijn project dat ik wil maken.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Peter

Zeer goed artikel over de Heris rijtuigen. Een (te) uitgebreide inleiding over vervuilen en een test van de 53 van Olaerts. En dat was het eigenlijk.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Het artikel over hout schilderen vond ik erg interessant, en maakt voor mij meteen het gebrek aan "actieve" artikels goed. De aanloop voor het weatheren is mogelijk wat lang uitgesponnen, maar de doorkijkjes in het dorp van Damyville zijn dan weer subliem en onovertreffelijk! En met het verslagje van de N-baan conventie (en Copenhagen Field op Rails 2012) is het toch duidelijk dat schaal N volwassen en volwaardig is geworden. Dat wordt "tenen uitkuisen" om dit niveau te evenaren! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Elke reactie, positief of negatief, op het nieuwe nummer is interessant voor ons.
Toch een paar kleine opmerkingen. Hier is het een minder nummer en bij ons waalse collega's is het een goed nummer (alhoewel, nog maar weinig reacties. Even afwachten dus). Toevallig omdat het eerste commentaar hier negatief was en daar eerder positief??

Tweede opmerking. Niet iedereen zit te springen hoor om modelbouw-artikels. Heel veel lezers willen de modellen besproken zien, of zien graag banen om inspiratie op te doen. De knutselaars zijn (helaas) in de minderheid.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Mijnheer de admin. Waarom is de MSM in de buurt van Mortsel zo moeilijk verkrijgbaar?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

modeltreinbart

Johnny dat is omdat ,het adres van msm in melsele is en dat ligt over het water van jullie kant bekeken [:)] . Ik zit aan de goede kant van het water. En nu even serieus , niet alle krantenwinkels nemen af van thinkmedia en ik denk dat daar het probleem hem net zit. Je kan altijd eens proberen om te vragen in je krantenwinkel in de buurt of zij het willen in huis nemen en zo word je msm toch nog in je krantenwinkel bezorgt .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Pol

Net al wat gebladerd ... Mooie foto's van Damyville. Maar ik vind nergens de schaal van dit diorama? Of heb ik weer te snel gebladerd???

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...