Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Photobucket

Gestart door wdn, 24 december 2011, 18:53:49 PM

wdn

Deze site werkt om hier foto's te plaatsen, maar ik word gek van al die commerci?le plaatjes die willekeurig verschijnen en het normale werk hinderen.
Wim

Binco

Er zijn er heus nog andere hoor,
probeer Picasa van Google eens.
(Google -> meer -> Foto)
Daar heb je geen reclame [:D]

[:)][;)]

Steam.N

En toch ben ik blij dat ze er zijn.
Anders stonden mijn fotos hier niet.
En naar de reclame kijk ik niet.  Verspilde moeite van hunnentwege [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

citaat:
maar ik word gek van al die commerci?le plaatjes die willekeurig verschijnen en het normale werk hinderen


Nog nooit iets van gemerkt. Helemaal bovenaan staat er 1 banner en opzij rechts ook 1 advertentie en dat is het. Waar ik meer last mee heb is dat de fileselectie niet goed werkt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

citaat:
Geplaatst door Havoc

... Waar ik meer last mee heb is dat de fileselectie niet goed werkt. ...

Daar heb ik dan weer geen last van ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Ronald

Gebruik het al jaren met 4 accounts en tot volle tevredenheid. Werkt eigenlijk altijd, en geplaatst zie ik als ik ze vanuit mijn topics aanklik geen reclame. Dus wat is het probleem?[:)][;)]

wdn

Waar ik last van heb en mij stoort:
de vensters die willekeurig verschijnen met boodschappen in het genre van:
"Proficiat, U heeft een voetreis naar Rome gewonnen. Wilt U doorgaan <JA><NEEN>"
Blijkbaar is er geen verschil tussen Ja & Neen (Neen=Ja)
Wim

Jurgen

Als het een apart venster is kun je Alt+F4 gebruiken om het af te sluiten.

Komt het gewoon op je pagina bovenaan dan klik je er gewoon niet op want dat hele ding is een banner en brengt je gewoon naar een nieuwe pagina die de reclame bevat. Dit zijn trucjes om mensen die er niet veel van kennen te bedotten. Gewoon afblijven en laten staan, werk gewoon verder met hetgeen je bezig was.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

gewoon je plaatjes op picturepush zetten.Heb je al die problemen niet.

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Steam.N

En toch ben ik blij dat ze er zijn.
Anders stonden mijn fotos hier niet.
En naar de reclame kijk ik niet.  Verspilde moeite van hunnentwege [;)]



Is het niet zo dat al die zgn. gratis fotosites slechts een beperkt aantal gB's gratis geven, zelfs zonder reclame ? Daarna is het dokkemans hoor !
Ik gebruik gratis "Photobucket" en betaald "Flickr".
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Havoc

citaat:
Waar ik last van heb en mij stoort:
de vensters die willekeurig verschijnen met boodschappen


Zoek eens voor jouw browser hoe je ongewenste pop-ups kan uitschakelen. Of pop-ups van "andere sites". De namen kunnen verschillen naar gelang welke taal je gebruikt en welke browser.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door Steam.N

En toch ben ik blij dat ze er zijn.
Anders stonden mijn fotos hier niet.
En naar de reclame kijk ik niet.  Verspilde moeite van hunnentwege [;)]



Is het niet zo dat al die zgn. gratis fotosites slechts een beperkt aantal gB's gratis geven, zelfs zonder reclame ? Daarna is het dokkemans hoor !
Ik gebruik gratis "Photobucket" en betaald "Flickr".
Modelspoorse groeten,
Eric.



Photobucket is tegenwoordig onbeperkt voor het plaatsen van foto's, maar je maag maar een bepaalde bandbreedte per maand hebben ofzo. Als er dus te veel mensen naar je foto's komen kijken, dan moet je betalen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ronald

Klopt gedeeltelijk Jurgen. Je mag op een gratis account maximaal 10 GB per maand aan dataverkeer hebben. Je krijgt een waarschuwimg als je op 7 zit en nog 3 te gaan. Als je aan de limiet komt hoef je helemaal niet te betalen zoals jij zegt maar zijn simpelweg je foto's niet meer te zien tot aan de 1e van de volgende maand.

Gedeelte van de melding:

Every free account with Photobucket is allotted 10 GB of monthly
bandwidth and our records show that you have less than 3 GB of
bandwidth left to your account.


Upgrading isn't mandatory, but if you exceed the free allotted bandwidth
remaining for your account, your files will be temporarily disabled and
replaced with a "Photobucket Bandwidth Exceeded" icon for the remainder
of the month's cycle.

Your bandwidth usage will reset to zero on the 03rd of next
month's cycle based on your original registration date. All your image and
video files will be reactivated at that time.


Wil je dit gedonder niet neem je simpelweg een betaalde account:

With a Photobucket Pro account you get unmetered monthly bandwidth, removal of advertisements for this account, and premium
support.  Pro accounts are only $24.95 for a full year -- just a drop in
the bucket!


It's that simpel! [:)] [;)]

Gerolf

Een tijdje geleden deed photobucket wel eens een opruiming, waardoor er ineens een hoop foto's van dit forum verdwenen.
Doen ze dit nog steeds?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loco

Oei, ik hoop dat photobucket dat niet doet, en dat mijn foto's mooi blijven staan. Want ik ben een fan van deze dienst. Die reclame stoort me niet. Ik zie ze zelfs niet meer. Wat ik wel doe, is dat al mijn foto's die naar phototbucket gaan, staan op mijn PC in een afzonderlijke map in de juiste resolutie. Het voordeel van photobucket vind ik dat je de url van de foto's direct kunt kopi?ren en gebruiken voor dit forum. Van de andere gratis diensten ken ik niets, en heb ze ook nooit geprobeerd.