Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Brekina MB O 6600 openen?

Gestart door Peter, 21 december 2011, 14:12:10 PM

Peter

Hoe kan ik mijn Brekina autobus type MB O 6600 openen om er verlichting en reizigers in te plaatsen?
Normaal gaat dit bij Brekina modellen vanzelf door de voor en achterbumper er af te halen (zitten slechts is een gleufje geschoven) doch bij dit model zitten de bumpers in een stuk vast gegoten aan het chassis.

PS: Brekina heeft GEEN email adres (enkel schriftelijk of telefonisch te bereiken)

IMGhttp://i7.photobucket.com/albums/y284/Peter74/Auto%20modellen/PB200002-2.jpg/IMG
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

#1
't Is maar een idee, maar heb je al geprobeerd om dat radiatorrooster er af te schuiven?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#2
citaat:
Geplaatst door Gerolf

't Is maar een idee, maar heb je al geprobeerd om dat radiatorrooster er af te schuiven?



of de bumpers ?

Groeten Peter[;)]

Gerolf

#3
@Metpetergaathetbeter
citaat:
Geplaatst door Peter
Normaal gaat dit bij Brekina modellen vanzelf door de voor en achterbumper er af te halen (zitten slechts is een gleufje geschoven) doch bij dit model zitten de bumpers in een stuk vast gegoren aan het chassis.
[;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#4
citaat:
Geplaatst door Gerolf

@Metpetergaathetbeter
citaat:
Geplaatst door Peter
Normaal gaat dit bij Brekina modellen vanzelf door de voor en achterbumper er af te halen (zitten slechts is een gleufje geschoven) doch bij dit model zitten de bumpers in een stuk vast gegoren aan het chassis.
[;)]



te snel gereageerd en niet (of over)gelezen [:I][:I][:D]

Groeten Peter[;)]

Peter

#5
Niet lachen h?.... maar heb net een tip van een Duitse modelspoorder gekregen, en je kan het koetswerk "RECHT OMHOOG" van het chassis schuiven. En het is dus gelukt[:D]

Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

#6
citaat:
Geplaatst door Peter
Niet lachen h?....
Ik doe mijn best, maar 't is moeilijk [:D] [:I]
Goed dat je hem (eindelijk) open hebt. En nu de passagiers, verlichting, ... [8D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#7
citaat:
Geplaatst door Peter

Niet lachen h?.... maar heb net een tip van een Duitse modelspoorder gekregen, en je kan het koetswerk "RECHT OMHOOG" van het chassis schuiven. En het is dus gelukt[:D]



Peter,

Achteraf als je het weet lijkt alles simpel maar je moet het weten!

Groeten Peter[;)]

Durango

#8
Ja nie lachen is nu moeilijk he[:D][:D]
Maar iedereen is weleens zoiets tegengekomen. Lijkt iets heel moeilijk en dan is het uiteindelijk zo simpel.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )