Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 110

Gestart door doomslu, 18 december 2011, 20:34:59 PM

doomslu

Hohoho de kerstman is in aantocht! :D

Net voor kerst mag de nieuwe MSM al verwacht worden.

En omdat jullie vrouwtjes me in het oor gefluisterd hebben dat jullie braaf geweest zijn heb ik alle info op de website gezet. www.modelspoormagazine.com ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pol

Die lokloods en die kasseien interesseren me alvast. Ik rijd dan wel H0, maar wat in 0 kan is ook om te zetten naar andere schalen h?! [:D][:D][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Binco

Dat ziet er weer een leuk nummer uit, de samenstellingen van de I5 [:p]
interesseren mij zeker!

Luc, ik heb je nog een mailtje gestuurd ivm MSM [;)]

[:)][;)]

Gerolf

De nieuwjaarswensen hebben een leuke foto.
Die schaatsers [:p] van wiens baan zijn die?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Mmmmmhh ... benieuwd !
Wanneer valt dit nummer in de bus? Einde deze week?. [:p][:p][:p]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vanmiegroet

mooi mooi.
Maar waar zijn de minibaantjes?
Ik heb hier wel intresse voor zodat ik weet hoe mijn collega's bezig zijn. Zodat ik beter kan zijn.[:D][}:)]
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

De nieuwjaarswensen hebben een leuke foto.
Die schaatsers [:p] van wiens baan zijn die?

Die komen van de baan die in het nummer besproken wordt: Van Bad Eisbach naar Schneeberg.

@Ruben: helaas deze keer geen plaats voor de minibaantjes [:(]. Volgende keer!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Luc,

Met de staking van donderdag zullen wij onze MSM later ontvangen of werd er rekeninggehouden bij het posten dat er een stakingsdag in het vooruitzicht was ?

Groeten Peter[;)]

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Luc,

Met de staking van donderdag zullen wij onze MSM later ontvangen of werd er rekeninggehouden bij het posten dat er een stakingsdag in het vooruitzicht was ?

Groeten Peter[;)]

Bij ons is de staking al begonnen [:(] Ze zullen waarschijnlijk het tot vrijdag volhouden [:(][:(][:(][:(] en volgende week is another week [:(][:(][:(][:(]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Luc,

Met de staking van donderdag zullen wij onze MSM later ontvangen of werd er rekeninggehouden bij het posten dat er een stakingsdag in het vooruitzicht was ?

Groeten Peter[;)]

De planning van een tijdschrift hangt af van beschikbaarheid van medewerkers en de drukkerij, die het drukken en verzenden moet op de planning zetten. Daar is geen ruimte voor toevalligheden als stakingen... helaas... [:(][xx(][V]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railman56

een kerst zonder.......het zijn zowaar droevige tijden.[V]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door railman56

een kerst zonder.......het zijn zowaar droevige tijden.[V]
marc



De Maya's hebben het voorspeld, 2012 is in aantocht en de wereld vergaat reeds. [}:)] LOL
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Een gemiddelde MSM is bestand tegen de tijd en eeuwigheid. Ze zal het einde der tijden volgens de Mayas wel overleven, en als een sfynx herreizen uit as van de doomdenkers. [:D]

Er is nog leven na nieuwjaar! Hoera! [:D][:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

citaat:
Geplaatst door Michiel

Een gemiddelde MSM is bestand tegen de tijd en eeuwigheid. Ze zal het einde der tijden volgens de Mayas wel overleven, en als een sfynx herreizen uit as van de doomdenkers. [:D]

Er is nog leven na nieuwjaar! Hoera! [:D][:D]




groot gelijk  [:p][:p]

Niets blijft duren....
niet de buren,niet de vuren,niet de muren van mijn huis.
Tenzij....MSM dat zal altijd blijven bestaan.



vrij naar een gedicht van A Coghe.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

AtMoPo

MSM 110 is vandaag in de bus gevallen bij mij
AtMoPo