Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

2012 Catalogus B-models online

Gestart door eve, 14 december 2011, 14:08:24 PM

BD1701

Een serieuze catalogus, met heel veel zaken die mij kunnen boeien. Zolang het maar Belgisch is, in ieder geval heel knap werk van B-Models. En wees gerust, het is niet omdat die ene bepaalde goederenwagon of rijtuig of locomotief nog niet uitgebracht is dat dit nooit zal uitkomen he. Modellen maken en uitbrengen kost geld en tijd dus ze kunnen ook niet alles in ??n keer op de markt brengen, want dat zou trouwens ook niet goed zijn voor ons en de winkeliers. Trouwens nieuwe voorstellen zijn steeds welkom heeft B-Models laten weten, dus stuur jullie voorstellen gewoon naar B-Models en dan zien we wel wat ze ermee kunnen doen.
Wat de tankcontainers betreft, deze komen er, en trouwens komen er ook 30' voet containers en misschien zelfs 45' voet containers. Nog even geduld dus, en we zullen beloond worden met mooi nieuw materiaal.
 

conducteur

Wordt er ook een TPIII versie van de 55 gemaakt? Een 205.***?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Flanders_JS

B-models is toch een beetje van Biervliet?
 

TimT

Nieuwigheid 2012?
Seindecoder NMBS B-models

   voor de mensen die de seinen digitaal wensen te bedienen bieden wij een digitale decoder aan
   (referentie nr 88.600 en 89.600) Deze decoder zal via 1 adres alle seinbeelden kunnen sturen.
   De ontwikkeling vd decoder gebeurt door ESU en later meer info hierover.
http://www.vanbiervliet.com/bmodels/lijst-seinen.html

Voorlopig 1 sein per decoder toekomst modellen zouden 2 seinen per decoder kunnen aansturen

Blijkbaar staan er al prototypes bij Vanbiervliet te zien.(niet zeker het is van horen)

iemand hier nog info rond ?
Groeten Tim

Mattias

Wat mij wel zou kunnen smaken is een dieselstel reeks 40... Hebben verschillende kleurstellingen gehad en het prototype (4001), heeft nog ribbels gehad op de zijwand van zijn rijtuigen (M3-voituren)...


hint hint [:I][:D]
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door Mattias

Wat mij wel zou kunnen smaken is een dieselstel reeks 40... Hebben verschillende kleurstellingen gehad en het prototype (4001), heeft nog ribbels gehad op de zijwand van zijn rijtuigen (M3-voituren)...


hint hint [:I][:D]



Die staat ook al jaren h??l hoog in mijn verlanglijstje. En zoals je schrijft zijn daar zowel groene als rood- gele varianten op te maken, met of zonder ribbels. Ook het uitbrengen van M3 rijtuigen behoort tot de mogelijkheden, dus heren fabrikanten waar wachten jullie op? Nog zoveel braakliggend NMBS terrein te ontginnen, beter daarop focussen i.p.v. steeds weer varianten op hetzelfde thema en dubbele producties uitbrengen die iedereen al heeft.
MC

Paulogic

Misschien ook eens een Belgisch model in spoor Nul ??? t'is maar een idee he[:D]
mvg,
Paul(ogic)

eve

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Misschien ook eens een Belgisch model in spoor Nul ??? t'is maar een idee he[:D]



Paul,
Heb je hier al eens gekeken ? : http://www.digital-plus.de/spur0-individuell.php

Erik

Jurgen

We zijn hier wel wreed aan't afwijken van de catalogus van B-Models van 2012 h? mannen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

Ik denk dat het je verheugen op beloofde producten van Bmodels uitsluiten zin heeft voor mensen onder de 40 jaar.
Die maken nog een redelijke kans het tijdens hun leven te kunnen kopen.
Ik wacht al 2 jaar op een beloofde diesellok van cfl
wim