Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

3 TT rijtuigen te koop

Gestart door Michiel, 11 december 2011, 16:05:41 PM

Michiel

Verkeerd beschreven door de verkoper, en heb er dus 3 schaal-TT rijtuigjes aan overgehouden. Voor 15 euro (de prijs dat ik ervoor heb betaald) 5 euro zijn ze voor U. Interesse? Stuur me dan maar een mailtje. ;)

IMGhttp://i862.photobucket.com/albums/ab181/Modelspoor/Aanbiedingen/IMG_1608.jpg/IMG

IMGhttp://i862.photobucket.com/albums/ab181/Modelspoor/Aanbiedingen/IMG_1607.jpg/IMG
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

#1
Indien er hier geen interesse voor is, gaan ze op eBay.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

#2
Ik zou in de nabije toekomst wel eens iets willen doen met TT, maar de rijtuigen die je toont hebben nog de oude tt koppeling, en die is nogal voorbijgestreefd. Jammer.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

#3
Gezien er hier geen interesse voor bestaat, staat de aanbieding nu ook, op deze gekende occasie-site. [8)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

#4
Aanbieding nog steeds geldig, maar nu voor slechts 5 euro! Waar zitten hier die TT-liefhebbers? [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

#5
Je zult ze in Oost-europa moeten zoeken.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

renstimpie

Michiel, 

Misschien wat laat.. maar heb je ze nog?   Ik heb wel interesse.

Tim