MSM nummer 1

Gestart door Huugooke, 30 november 2011, 17:19:46 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Johnnytrein op 04 januari 2015, 16:12:01 PM
Amaai en zeggen dat ik een tijd geleden een nummer 0 aan een trein collega heb weggeven.
je collega zal je(er hopelijk) eeuwig dankbaar voor zijn ondanks je er  niks aan verdiende ook een voldoening ?  :)

Snobby Crash

Oei, ik heb ook nog nummer 0 teruggevonden bij het opruimen van mijn zolder !
Nummer is in perfecte staat en qua layout niet echt verschillend van de huidige nummers,
dus die mannen van MSM zijn goed bezig !

als iemand interesse heeft in dit nummer, stuur me maar een pb en wat je er voor over hebt!

;-)


LockyLuke

kijk eens wat er onderaan staat naast nr O  8) 8) gratis - mag niet verkocht worden  ;D geef maar zou ik zeggen  ;)
 

Snobby Crash

Dat was in 1990 he ! Nu blijkt het een verzamelobject te zijn !

;-)

Geert

argilla

Idd Snobby... gratis en omdat het gratis was heb ik destijds met een zotte kop er 3 meegenomen. Blijkt nu een verzamelobject te zijn....wie had dat kunnen vermoeden, en dat omdat het grtais was hahaahhhahahahahha   ;D ;D ;D :)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

755philippe

Hallo,

Heb destijds bij Veilingen Vercauteren dat nu niet meer bestaat weten veilen voor 50€. Ja je leest het goed. Misschien geven ze er nu zelfs meer voor.


755philippe

Metpetergaathetbeter

teloorgang van onze hobby, aan je hobby verdienen ik blijf er problemen meehebben ! :-\

Snobby Crash

Neen hoor Peter, ik wil er niet aan verdienen, ik koop me voor het geen ik er voor krijg een
leuk wagonnetje !

;-)

Geert

bellejt

is een goede manier om je  collectie uit te breiden.Doe ik ook hoor. ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Snobby Crash op 18 juni 2015, 12:08:14 PM
een leuk wagonnetje !
maar slechter van worden wordt je ook niet ! Maar iedereen zijn idee daarover als ik iets heb en iemand zou die graag hebben, ik heb het dubbel dan vraag ik ervoor wat ik ervoor betaalde of als het ouder is iets ruilen van dezelfde waarde !

Trouwens hetzelfde met DMS'en, maar helaas voor de speculanten komt er een nieuwe reeks(binnenkort) eraan ! :)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 juni 2015, 12:13:26 PM
Trouwens hetzelfde met DMS'en, maar helaas voor de speculanten komt er een nieuwe reeks(binnenkort) eraan ! :)

Van Modern Gala? ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter

toch gaan de DMS niet meer zo vlot veel geld !

Metpetergaathetbeter

ik denk dat LS models het achterste van hun tong nog niet laten zien hebben  :-\

Geert

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 juni 2015, 11:54:09 AM
teloorgang van onze hobby, aan je hobby verdienen ik blijf er problemen meehebben ! :-\

Ik ben van hetzelfde gedacht. Een tijdje geleden wat gratis weggegeven. Wat PM gekregen, beantwoord en opgestuurd. Eén persoon heeft me enkele dagen later een bedankt antwoord gestuurd, de andere  :(

Peter als ik nog iets heb, denk ik eerst aan jou...


Geert


Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Rangeerduivel

Nog frustrerender is het als je iets aan iemand cadeau doet en een tijdje later je datzelfde item van dezelfde persoon op een tweedehandssite ziet aan een zeer mooie prijs! :(

;)