MSM nummer 1

Gestart door Huugooke, 30 november 2011, 17:19:46 PM

Huugooke

Bedankt! Even verder zoeken!

Huugooke

citaat:


Het nummer waar de 1700 wordt gesuperd??? Welke 1700? Ik kan me niets herinneren en weet ook niet wat een 1700 is.


Ik heb daar nochtans jaren mee gereden; het was een groene met een zwart dak.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Huugooke

...
En er staat 1800!

[xx(] nu wel [:D][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke


Huugooke

Nog eens de verzuchting slaken om die oude MSM nummers nu eens eindelijk op DVD uit te brengen.
Alstublieft?
Pretty Please?

Thommy

Citaat van: Huugooke op 04 januari 2015, 10:51:01 AM
Nog eens de verzuchting slaken om die oude MSM nummers nu eens eindelijk op DVD uit te brengen.
Alstublieft?
Pretty Please?

of nog eens een extra boekje met wat waar staat  :)
soms niet zo handig om alle nummers uit de kast te moeten halen en dan tot de conclusie te komen dat het jonger/ouder is dan wat je dacht...
Greetz

Thommy

doomslu

Citaat van: Thommy op 04 januari 2015, 11:58:55 AM
Citaat van: Huugooke op 04 januari 2015, 10:51:01 AM
Nog eens de verzuchting slaken om die oude MSM nummers nu eens eindelijk op DVD uit te brengen.
Alstublieft?
Pretty Please?

of nog eens een extra boekje met wat waar staat  :)
soms niet zo handig om alle nummers uit de kast te moeten halen en dan tot de conclusie te komen dat het jonger/ouder is dan wat je dacht...
Is dit niet handiger? http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/index-artikels
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Thommy op 04 januari 2015, 11:58:55 AM

of nog eens een extra boekje met wat waar staat  :)
soms niet zo handig om alle nummers uit de kast te moeten halen en dan tot de conclusie te komen dat het jonger/ouder is dan wat je dacht...

die kan je on line zetten  ook, vb website MSM, als ik toch een boekje zou moeten krijgen liever geen boeken met enkel titels en cijfers, maar iets waar je als modeltreinliefhebber iets aan hebt!

Groeten Peter ;) (eigenlijk in de sprint gekopt door Luc ;D ;D ;D ;D

Metpetergaathetbeter

#23
of een boekje MSM  mini-baantjes winnaars ?  ;D

Huugooke

Citaat van: Thommy op 04 januari 2015, 11:58:55 AM
Citaat van: Huugooke op 04 januari 2015, 10:51:01 AM
Nog eens de verzuchting slaken om die oude MSM nummers nu eens eindelijk op DVD uit te brengen.
Alstublieft?
Pretty Please?

of nog eens een extra boekje met wat waar staat  :)
soms niet zo handig om alle nummers uit de kast te moeten halen en dan tot de conclusie te komen dat het jonger/ouder is dan wat je dacht...
Met een DVD gaat dat vanzelf. En denk eens aan al die ruimte die vrij gaat komen als die papieren tijdschriften weg zijn. Plaats voor nieuwe loc's. ;D

fredje

Ik heb ook het nummer 0 in mijn bezit .Op de expo in Leuven was ik nog op zoek naar een paar ontbrekende nummers (waren op de stand van MSM magazine ook niet meer te verkrijgen ) en op een andere stand bood men nummer 0 aan voor de prijs van 15 euro omdat dit een uniek en zeldzaam stuk was . Sommige durven echt het onderste uit de kan vragen .

Thommy

gaven ze dat vroeger niet weg?
ik denk dat ik die gekregen heb in de modelspoorclub waar ik toen lid was.
Kwam iemand van, denk treinservice danckaert met zo'n pak boekjes.
1 meegenomen en dan de 1e 2-3j losse nummers gekocht en dan toch maar abonnee geworden
Greetz

Thommy

loebaske

klop, die waren gratis als introductie en nu een verzamel item....heb er nog enkele liggen en doe die niet weg....over 2j ééntje verkocht voor 20€, dus 15€ is een koopje  ;) ;)

bellejt

#28
idem hier.

Johnnytrein

Amaai en zeggen dat ik een tijd geleden een nummer 0 aan een trein collega heb weggeven.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about