Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Foto hosting

Gestart door Peter, 20 november 2011, 13:43:12 PM

Huugooke

niet vergeten dat die websites geen liefdadigheidsinstellingen zijn. Ze verdienen al geld aan reclame, dus hoe meer mensen er komen kijken, hoe meer ze verdienen.

Peter

Heb ondertussen gemerkt dat de meeste (bijna allemaal) van mijn foto albums geklasseerd staan als "Public". Ik ga dusz de rollen omdraaien een de meeste als "Private" klasseren. Dat zal in elk geval het aantal "views" drastisch beperken. Voor het forum hier verandert er niets natuurlijk.[:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

citaat:
Geplaatst door just4fun

Je hebt ook een emailadres en abonement bij je provider.
In heel veel provider-contracten staat dat je gratis webruimte hebt.
Jij zit, als ik me niet vergis, bij Telenet, kijk je contract eens na, je hebt contractueel webspace (50MB of voor fibernet XL tot 2GB volgens hun site) waarop je uw foto's kan uploaden, of met behulp van html-software een fotoboek kan maken.
Je foto's uploaden kan met simpele gratis software, is echt niet moeilijk.
Paul


De beste raad die ik hier gelezen heb. Ook aangenamer voor je "lezers": geen reclame! Iets meer werk om het op te starten, maar daarna routine.

Huugooke

citaat:
Geplaatst door Peter

Heb ondertussen gemerkt dat de meeste (bijna allemaal) van mijn foto albums geklasseerd staan als "Public". Ik ga dusz de rollen omdraaien een de meeste als "Private" klasseren. Dat zal in elk geval het aantal "views" drastisch beperken. Voor het forum hier verandert er niets natuurlijk.[:)]


Het is juist de bedoeling van die hostingsites dat er zoveel mogelijk "views" zijn. Ik schreef al dat ze leven van de reclame.
Wie begrijpt de achterliggende redenering van die firma? Misschien worden je foto's juist te weinig bekeken! Zet B.V. een link in je handtekening. Vooruit forumisten! Surfen!