Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

weatheren in de AMSAC(inmiddels volzet)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 november 2011, 18:40:12 PM

Metpetergaathetbeter

inmiddels zijn we iets verder, er komt een vervolg (op 22.03.2015) maar eerlijk gezegd zit het eigenlijk al (te)vol, 


mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn (mochten er mensen wegvallen of verhinderd zijn,  tot wanneer voor het gebeuren mogen we je een seintje geven)en stuur me een pm zodoende wordt dit draadje niet te vervuild wat het eigenlijk al is  ;D ;)

Groeten Peter ;)


Metpetergaathetbeter

eigenlijk meer heropfrisssing(bondige)

want ondertss hebben wij heel wat nieuwe leden bij, vandaar.....

Groeten Peter ;)

Baureihe 103

Hoi Peter,

Hoeveel mensen komen er die dag?

Groetjes Bert
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

15 hebben min of meer toegezegd, valt altijd iemand af

Baureihe 103

Dat wordt een makkie, neen hoor 15 is een leuk aantal dan kan je iedereen de aandacht geven
waar hij/zij om vraagt.

Groetjes Bert
Bestaat er een andere hobby.

dani

ik vrees dat ik ga moeten afzeggen....     sorry, maar "het werk" beslist vaak anders dan de hobby...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

chef garde

Indien mogelijk neem ik graag Dani zijn plaats in op 22/03.  Kan dit niet, dan kom ik graag op de wachtlijst terecht.

Rangeerduivel

Misschien is dit reeds eerder vermeld in dit draadje,maar ik ontzie mij van de moeite om het op te zoeken  ;D

Wetende dat de deelnemers een 2tal wagonnetjes,rijtuigen of loc's en veel geduld dienen mee te nemen om te oefenen,
doch welk ander materiaal moeten wij nog hebben?
verf,poeders,penselen,wattenstokjes,airbrusch,een vod om het gemorste op te kuisen...?

;)

Chrisrail

#113
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

We zullen daar wel op tijd over ingelicht worden zeker?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

hoe....moeten we iets meebrengen???

Metpetergaathetbeter

in principe zou Rik jullie al iets moeten toegestuurd hebben, de mail met de benodigdheden gaan we volgende week versturen 8)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 januari 2015, 22:09:17 PM
in principe zou Rik jullie al iets moeten toegestuurd hebben, de mail met de benodigdheden gaan we volgende week versturen 8)
Ik heb al iets gekregen ja en heb er al eens diagonaal doorgekeken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

een aantal mensen zegden af en een drie-vier plaatsen zijn vrij, één diende hem aan als reserve(in principe doorwegvallen geen reserve meer) maar geen antwoord gekregen op mijn pm, voel je interesse laat alvast iets weten, mail mij eens op ryckbosch.thys at skynet.be (ambience, ontbijt, friet met stoofvlees workshop-lesgevers van 0900 tot 17.00(in principe)

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

laatste aanloop naar het weatheren zonet met den Bert nog enkele puntjes besproken om er een leuke dag van te maken !

Groeten Peter ;)