Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Märklin dubbelset 5917+5929

Gestart door Sicco, 06 november 2011, 10:28:46 AM

prulleman

M
#60
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Maar in deze locs zit een sounddecoder (ja, zo heet het toch) en als je dat bij B-Models ook wil (ok, meer en betere functies) dan zit je ook meteen rond de ? 300,00. Op zich is die ? 275,00 per loc dus wel een faire prijs (of ze zijn gewoon allemaal pokkeduur, 't is maar hoe je het bekijkt).


met zo ne rammelkasmoteur is ne sounddecoder weggegooid geld. als ge aan het rijden zijt hoort ge daar niks meer van[}:)][:(][xx(]

Jurgen

M
#61
Misschien niet, maar het is een sounddecoder en daar betaal je voor!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

M
#62
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Maar in deze locs zit een sounddecoder


Daar heb jij natuurlijk weer een punt, al had ik ze liever zonder gezien (om de bekende redenen)

erik50

M
#63
citaat:
Geplaatst door Sicco

De prijzen van VBV/B Models zijn toch al enige tijd stabiel en een stuk lager dan 275 euro per loc [:D]



Neem nu de prijs van de expo uitvoering, denk je nu echt dat V.B deze voor minder dan ? 170 kan gaan leveren?
Gewoon effe afwachten dan zal de prijs zoals altijd al is geweest gaan zakken.
275 euro voor deze locomotieven is inderdaad gewoon te duur.
Nu heb ik toevallig meerdere locomotieven van marklin en inderdaad sommige hebben wat te luidruchtige motoren, maar mijn ervaring is dat ze met de juiste smering en de nodige inlooptijd echt niet zo dramatisch zijn zoals door sommige wordt gezegd.
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Ludwig

M
#64
En ondertussen ligt de set te koop in de winkels voor 360 euro.
Deze prijs lijkt mij toch aanvaardbaar.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Johnnytrein

M
#65
Ludwig houd ons niet in spanning en vertel ons waar?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

erik50

M
#66
Deze prijs heb ik ook zien staan maar hij is blijkbaar van de site gehaald.
Ook de foto's zijn blijkbaar weggehaald, een foutje misschien van de winkelier?[:o)]
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

dgrr57

M
#67
citaat:
Geplaatst door erik50

Deze prijs heb ik ook zien staan maar hij is blijkbaar van de site gehaald.
Ook de foto's zijn blijkbaar weggehaald, een foutje misschien van de winkelier?[:o)]

of misschien zijn voorraad uitverkocht [;)]

Johnnytrein

M
#68
En nu weet ik nog niks. [:o)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Ludwig

M
#69
Ja inderdaad, de advertentie is weg???[8)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Jurgen

M
#70
't Is wel vreemd dat die man nog sets had want normaal gezien is de gele loc retour gegaan naar M?rklin voor een nieuwe spuitbeurt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

M
#71
Vandaag ene nieuwe teleurstelling: ook de 5929 zal ik niet kunnen aanschaffen, aangezien de onderstellen doordat er spaakwielen zijn gebruikt niet naar gelijkstroom om te bouwen zijn. En mijn winkelier had gene gelijkstroomonderstellen meer om te ruilen... [:(!]

M?rklin, bedankt! [xx(]

dgrr57

M
#72
En de gepatineerde versie (37276), is die in orde [?]

Sicco

M
#73
Die is er nog niet. Maar de foto's in MSM tonen gewoon de foute modellen qua schildering en onderstel. Bovendien heeft M?rklin aangegeven dat ze de fouten erkennen maar er niets aan doen. Vermoedelijk is het gewoon een deel van de reeds gemaakte sets 37275 die nu ze toch van lakschade hersteld moeten worden gelijk geweatherd worden, kennelijk om er zo nog wat van kwijt te raken.

Jurgen

M
#74
Waren er dan modellen zonder lakschade? Ik heb nog geen bericht gekregen van mijn handelaar dat ze opnieuw leverbaar zijn.

Ook in MSM staat nergens iets vermeld van de lakschade, alsof er nooit iets aan de hand geweest is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.