Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Flyer bij het nr 108

Gestart door argilla, 28 oktober 2011, 11:31:52 AM

doomslu

Heb vandaag MSM ook eindelijk in de bus gehad en dus ook die flyer gezien. Ik zie er eerlijk gezegd niks verkeerds aan.
Het gaat dan bovendien nog om een trein!
Moest het dan nog reklame voor lingerie geweest zijn... dan had iedereen hem als bladwijzer behouden. [:D][:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DavidT

hahahaaaaaaa voor een cursus "hoe leg ik er mijn buur op" moet je bij paulogic zijn moeehaaa [:p][:D][:D]
Carpe Diem!

Pol

citaat:
Geplaatst door doomslu

Heb vandaag MSM ook eindelijk in de bus gehad en dus ook die flyer gezien. Ik zie er eerlijk gezegd niks verkeerds aan.
Het gaat dan bovendien nog om een trein!
Moest het dan nog reklame voor lingerie geweest zijn... dan had iedereen hem als bladwijzer behouden. [:D][:o)]



Misschien kan er meer reclame van dat type bij MSM? Lingerie interesseert ons toch ook??? [:p][^][^][}:)][:D][:D][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Metpetergaathetbeter

ik zoek nog een paar bladwijzers, Luc[:D]

Groeten Peter[;)]


PS ze hoeven zelfs geen lingerie meer aan te hebben op die bladwijzers ![:p][:D]

Johnnytrein

DavidT waar leg jij je buur dan op, ik veronderstel op de barbeque;
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

gjvdz

Er worden er hier enkelen gek [:D]
Hou het maar bij treinen volgens mij want wie weet is het reclame voor oma-lingerie [:D]
en sorry maar dat hoef ik niet te zien als ik met m'n hobby bezig ben[;)]
Mvg Giel-Jan

DavidT

@ Johnytrein: ik leg m'n buur(vrouw) op de zetel: 't is een knappe [:0][:0][:D]
Carpe Diem!

dirkkerckhofs

De afwerking leek me inderdaad van een bedenkelijk allooi. Nochtans heb ik bij Atlas bij een vorige actie een replica van een Van Hool bus gekocht en die was wel gedetailleerd afgewerkt en dat ook voor ?3,90. Daarna wel een paar telefoontjes gekregen om nog andere dingen te kopen ... [:(]

Dirk