Flyer bij het nr 108

Gestart door argilla, 28 oktober 2011, 11:31:52 AM

SuSke

Zelfde flyer zat deze week bij Knack.[8D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Die flyer lag snel horizontaal bij het afval papier en deel de mening van de mensen hierboven vermeld, langs de andere kant was men gedacht van "is een bijdrage voor de kosten van MSM" wij trappen daar niet in om zulke domme modellen te kopen....

gjvdz

Het is een betere manier van reclame dan dat men de helft van het tijdschrift vol schrijft met reclame. Dus voor mij mag het er in de vorm van een flyer. ZO gaat de kwaliteit tenminste niet naar beneden.
Mvg Giel-Jan

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door gjvdz

Het is een betere manier van reclame dan dat men de helft van het tijdschrift vol schrijft met reclame. Dus voor mij mag het er in de vorm van een flyer. ZO gaat de kwaliteit tenminste niet naar beneden.



Inderdaad goed gezien, zo had ik het eerlijk nog niet gezien !
Groeten Peter[;)]

PS misschien meer flyers ?[:D]

Ludwig

Snap niet goed hoe men hier een probleem van kan maken.
Geen interesse?!, gooi het dan gewoon de vuilbak in.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Johnnytrein

"gooi het dan gewoon de vuilbak in" Foei oud papier hoor je te recycleren dus in de papier bak ermee. [:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ToThePoint

Ik heb gene flyer gezien ?????????
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ToThePoint
Ik heb gene flyer gezien ?????????

Waarschijnlijk weggevlogen [:D]
Trekt het je niet aan JP, je hebt niks gemist [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mdvholland

citaat:
Geplaatst door argilla

(...) Enfin ik zou onze collegas Z schalers weleens hun mening over dit (on)ding willen weten. (...)



Z-schalers zijn ook kritisch hoor! [:)]

Maar het is weleens grappig dat er eens een keer iets in 1:220 verschijnt. Dus voor nog geen 4 euro heb ik er een besteld. Wellicht kan ik er ergens een onderdeeltje vanaf slopen voor een Z-projectje. Of misschien is het opbergdoosje wel erg handig, wie weet.
Als het dingetje is gearriveerd zal ik weleens een fotootje uploaden.

groetZ [;)]
Matthijs

railman56

ik heb hem als bladwijzer gebruikt,dan is ie tenminste nog voor iets nuttig.[:D][:D][:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

DavidT

ik denk er ook aan om het dingetje te bestellen, want wat krijg je tegenwoordig nog voor 4?...  't ziet er (van ver) nog aardig uit. Niet altijd zo sceptisch zijn jongens [}:)]! Als je het niet leuk vind, wees dan blij met de gratis extra brandstof voor het haardvuur [:p]
Carpe Diem!

Peter

Dat foldertje zit trouwens niet enkel bij MSM, maar ook bij meerdere andere, niet modelspoor-magazines. Bij mijn maandelijks magazine van Touring zat het ook. Gewoon gen woorden aan vuil maken en weggooien.
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

citaat:
Geplaatst door Peter

... magazine van Touring zat het ...


... en bij de Libelle van m'n vrouw en de Wetenschap in beeld van m'n zoon.
Gewoon een manier van marketing van een bepaalde firma.
Paul

bellejt

is gewoon reklame zoals er tegenwoordig overal bij zit.Ding ligt al in de papierbak om te recyclen.Zo doet het nog enig goed.[8D]

Paulogic

Ik heb het gezien, gelezen en... mijn buurman verteld dat ik hem een uniek
verzamelobject voor op zijn schouw kon leveren aan de ronde som van 40 euro [}:)][}:)][:D][:D]

En mijn spaarpotje voor de volgende aankoop wordt aangedikt he[8D]
mvg,
Paul(ogic)